Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem működik a T-mobilos...

Miért nem működik a T-mobilos feltöltőkártyám?

Figyelt kérdés
Múlt éven vásároltam, azóta nem volt feltöltve. Hálózatot keres és talál is, de hívást kezdeményezni és fogadni nem lehet róla ("A hívott szám jelenleg nem kapcsolható"). Ha feltöltöm, akkor újra működőképesség válik? Vagy ez a szám már kuka?

2016. márc. 2. 12:16
 1/1 anonim válasza:
100%

Az ÜZLETSZABÁLYZAT szerint, az ELŐRE FIZETETT SZOLGÁLTATÁSOK (DOMINÓ feltöltő kártya) vonatkozásában: →


„1.9.14.4.Feltöltőkártya lejárati idő

Az az időtartam, amely alatt az előfizető a Feltöltőkártyát felhasználhatja. A Feltöltőkártya lejárati dátuma a Feltöltőkártya hátulján a „Lejárati idő:” után található. Amennyiben a feltöltőkártya, a hátoldalán feltüntetett dátumig nem kerül felhasználásra úgy lejár és a továbbiakban nem használható fel.


1.9.14.5. Rendelkezésre állási idő

Azon Díjszabásban meghatározott időtartam, melyre az Előfizető a díj előre fizetésével a szolgáltatás igénybevételének lehetőségét megvásárolta. A Rendelkezésre állási idő a Szolgáltatás értékesítését követően az Előfizető által indított első hívással kezdődik. Egyes Domino termékek promóciós értékesítése esetén a rendelkezésre állási idő kezdete eltérhet olyan módon, hogy az a szerződés megkötésével elkezdődik, ebben az esetben erről az Előfizető tájékoztatást kap. A Díjszabásban meghatározott egyes termékek esetén az első hívást a szóbeli szerződéskötéshez a termék csomagolásában található ismertetőben megadott

hívószámra kell indítania az Előfizetőnek, a megadott hívószámon a Szolgáltató munkanap 00:00 és 24:00 óra között fogadja a hívásokat. A Rendelkezésre állási idő minden újabb Mobiljeggyel, elektronikus úton vagy egyéb módon történő feltöltéssel újraindítható, időtartama a Díjszabásban meghatározott díjcsomagonként és termékenként változó is lehet. A Rendelkezésre állási idő alatt az Előfizető bejövő hívásokat és SMS-t korlátlanul fogadhat, kimenő hívásokat és SMS küldést pedig a folyószámla fedezet mértékéig bonyolíthat. Ezen Szolgáltatásokat az Előfizető akkor veheti igénybe, ha a folyószámláján lévő forint-, illetve másodperc-egyenlege eléri vagy meghaladja a Díjszabásban illetve a Díjszabásban meghatározott minimális limit összegét. A Rendelkezésre állási idő lejártakor az Előfizető folyószámlán lévő egyenlege felhasználásához való joga megszűnik.


1.9.14.6. Hívószám lekötési idő

A Rendelkezésre állási idő utolsó napját követően a Díjszabásban meghatározott azon időtartam, melyen belül az Előfizető feltöltheti a nullaegyenlegű folyószámláját. A Hívószám lekötési idő lejáratakor az Előfizetőnek a Szolgáltatás igénybevételére való jogosultsága megszűnik, és sem az Előfizetői (SIM) Kártya, sem a hívószám nem aktiválható. A Hívószám lekötési idő alatt valamennyi Szolgáltatás szünetel (Eszr 8. §), az Előfizetői Kártyáról csak a Mobiljeggyel, elektronikus úton vagy egyéb módon történő feltöltés lehetősége és az általános segélykérő –112 –, valamint a Domino Központ hívása biztosított. A Hívószám lekötési idő lejárta után a folyószámla nem tölthető fel.”


DÍJSZABÁS ELŐRE FIZETETT MOBILSZOLGÁLTATÁS ESETÉN, DOMINÓS ÜGYFELEK RÉSZÉRE →

„1.15. Rendelkezésre állási és hívószám-lekötési idő

A rendelkezésre állási idő 366 nap, kivéve az 1500 Ft értékű feltöltést, ahol 180 nap, illetve a 15000 Ft értékű feltöltést, ahol 488 nap. A feltöltésekhez kapcsolódó rendelkezésre állási idők nem adódnak össze, mivel a rendelkezésre állási idő mindig a feltöltés napjától kezdődik. Amennyiben a feltöltés olyan értékben történt, melynek feltöltése esetén a rendelkezésre állási idő rövidebb lenne a feltöltés előtti rendelkezésre állási időnél, akkor az eredeti rendelkezésre állási idő marad érvényben.

A hívószám-lekötési idő 90 nap, mely a rendelkezésre állási idő lejárta után kezdődik. (A rendelkezésre állási idő lejártával Ön a számláján esetlegesen megmaradt egyenleget elveszíti.) A hívószám-lekötési idő alatt Ön nem indíthat, és nem fogadhat hívásokat, de hívószámát megtartja, s ha feltölti számláját, ismét igénybe veheti a Domino szolgáltatást. A hívószám-lekötési idő lejártával a hívószám megszűnik, s a szolgáltatás csak új SIM- illetve készülékcsomag megvásárlása útján vehető igénybe!”

2016. márc. 2. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!