Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit tegyek, ha a megrendelt...

Mit tegyek, ha a megrendelt árú hiányos? (Telefon+tartozék)

Figyelt kérdés

A b-tel.hu-ról szeretnék egy bizonyos telefont rendelni. A webáruházukon feltüntették, hogy minden gyári tartozékkal együtt szállítják ki azt. Utána néztem és a telefonhoz a gyártó ad fülhallgatót is. Ha a megrendelt készülék mellől "kifelejtenék" :) a hozzá tartozó fülhallgatót, akkor mit tudnék tenni annak az érdekében, hogy mégis csak engem illessen az amiért én fizettem. Ugyanis, így nem azt kapom amit ígértek/ amit megvettem.

Tudom, hogy nem véletlenül olcsóbb ilyen helyről rendelni, mint egy márkaboltból, de hiányos csomagot így sem küldhet, főleg ha a honlap szerint minden gyári tartozék megtalálható a dobozában.

Sok ilyet hallottam már, szeretnék felkészülni erre az eshetőségre is.



2016. júl. 28. 23:45
 1/1 Boda Gergő ***** válasza:
Drága ne a honlapot nézd és főleg ne a gyártóét, aki több disztributornak is gyárt, lehet a btel olyan csomagot értékesít amiben nincs füllhallgató. A btel oldalán nézd meg tartozéka-e- vagy még jobb ha a teló mellé csomagolt használati utmutatóban keresed meg a tartozékok listáját és ha ott szerepel akkor reklamálsz. Vannak gyártók akik több variációban értékesítik a készülékekiket pl. magyarországi üzletekbe tesz bele fülest, de a kínába szántba nem, a magyar piacra van fehér variációja, de a távol keletre nincs.
2016. júl. 29. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!