Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hova forduljak még?

Hova forduljak még?

Figyelt kérdés
vásároltam egy lumia 535-t ami egy sz@r, folyton szervíz, sose csináltak egyebet mint frisítették a szoftvert! 3-ik vagy 4-ik szervíznél vissza dobták , mondván fizikális sérülése van a készüléknek, az mondom mi? egyáltalán hogy , állítólag valamit a töltőbemenetnél találtak és nem tudják megjavítani, kviertem a hepajt hogy semmi bajom a tölétéssel és ne kifogásoljanak csinálják már meg, igen drága telefon ez már nekem ennyit rohangálni vele! istmét szervíz ismét ugyanezzel a hibával visszadobták és csak fizetés fejébe tudják megcsinálni! a srác aki felvette a szervízt rátette töltőre és gépre mondja nem érti veszi a töltést is és a gép is felimseri! Megírtam a panaszt a vodának, állítólag erre már ki szokták cserélni a készüléket! a válaszuk egy nagy kitérő semmi meg hablaty! A garanciám lassan letelik a készüléket nem tudom használni továbbra is porosodik a szekrénybe! Hova forduljak ? fogy védelem semmit nem tud segíteni, csak a hülye tanácsait osszák hogy menjek be meg írjak levelet meg ilyen marhaságok! Talán békéltető testület?
2016. okt. 19. 06:59
 1/6 anonim ***** válasza:
Egyáltalán mi a probléma a telefonnal? Azt nem írtad meg ebben a szép kérdésben.
2016. okt. 19. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Igaz :) lefagy lassú önálló eletre kel ki bekapcsolgat sokszor önálló életet él. Minden szerviz után egyébként egyre több gond jött elő
2016. okt. 19. 09:49
 3/6 anonim ***** válasza:

Szoftverhiba. Ezért nem vesz Microsoft Lumiát senki.

A Nokia Lumia mikor kezdte még jó volt, aztán elkommerszesedett az egész, inkább adják lassan féláron csak vigyék. Én eladnám ha még garanciás, és vennék egy értelmes android telefont, nem kínait!

2016. okt. 19. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
hát én meg nem vagyok az a típus, hogy átverek mást! inkább megpróbálom a magam igazát kiharcolni
2016. okt. 19. 14:14
 5/6 anonim ***** válasza:

Nem mondtam hogy verd át az illetőt, mondd el neki hogy mi szokott lenni vele. Ha elmegy el, ha nem nem. Inkább szenvedsz vele? Ha egyszer bugos a szoftver, tré a hardver nem fogsz tudni mit vele kezdeni, akár mit is csinálnak a szervízben vele. Meg másik, mondod le fog járni a garancia. Ha azon túl romlik el, mindig jársz és fizetsz a semmiért?

Ha nem akarod eladni akkor meg taposd meg valami jó kis munkavédelmi bakancsban...

2016. okt. 19. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Hát az lesz a vége...
2016. okt. 19. 20:39

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!