Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit tegyek? Mi a teendő...

Mit tegyek? Mi a teendő ilyenkor? Kinek szóljak?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Van két készülék a nevemen az egyik szolgáltatónál és már jó ideje úgy fizetem a havi részletet, hogy felhívom őket, mivel a honlap, email, applikáció és sms is más-más összeget mutat befizetendendő összeként, így úgy láttam a legtisztábbnak ha őket hívom fel és ők mondják meg mennyit utaljak. Ám a múlthónapban kezdett kiütközni a dolog, hogy ez sem jó, mivel kaptam egy nagyobb összegű értesítést, mint tartozás. Amikor felhívtam őket kiderült, hogy pár forint híján nem könyvelte el a gép a befizetett .összeget stbstb. A lényeg, hogy ma megint kaptam egy nagyobb tartozsról értesítést és ma tudtam meg, hogy szeptember óta a készülékeim törlesztőrészletét nem fizettem. A hónapok alatt többször rákérdeztem, hogy az összegbe benne van- e a készülék díj, mindig azt mondták, hogy igen. És mégis kiderül, hogy több havi nincs befizetve. Ilyenkor mi a teendő? hangfelvétel készült róluk. Mit tegyek? Hisz ez az önhibámon kívül történt.

#baj #probléma #előfizetés #gond #szükség #készülékdíj #miateenedő
2016. dec. 12. 09:15
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!