Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Járt már valaki úgy hogy...

Járt már valaki úgy hogy megvett előfizetésre egy drága telefont és a készülék gyári hibás volt és szinte semmit nem tett a szolgáltató?

Figyelt kérdés

Még december elején vettem egy Iphone 7 készüléket az előfizetésemhez és hibás készüléket kaptam, visszavittem hogy küldjék szervízbe mert 2év jótállás van rajta, el is vitték de ugyan olyan rossz. Minden héten járok vissza hogy csináljanak valamit, azt mondtam többet nem adom szervízbe mert 3hetet vártam rá elsőre is de semmit nem csináltak vele. Megmondtam adjanak másik készüléket vagy az eddig befizetett összeget kérem vissza de azt mondta az ügyintéző hogy írni kell nekik emailt másképp nem lehet, másfél hete írtam azóta se semmi válasz, írtam emailt a fogyasztóvédelemnek de onnan se kaptam választ.

Így van egy szar telefonom amit havonta fizetek a nagy semmire. Valaki járt már így? Ötletek,tippek hogy mit tegyek? Segítsetek!

Retardáltak kíméljenek! Köszönöm


2017. jan. 18. 21:45
 1/7 anonim ***** válasza:
10%
Eleve minek a szolgáltató intézi?
2017. jan. 18. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Mert egy év jótállás van a szolgáltatótól és egy év a gyártótól és mindegy hova viszed meg kéne csinálniuk. Azért vittem oda mert ott adtak cseretelefont, a gyártóhoz meg előre időpont kell és két hétre előre nem lehetett foglalni meg ott nem adnak cseretelefont és az úgy nem jó 15 nap telefon nélkül. Legalábbis nekem.
2017. jan. 18. 21:59
 3/7 Ypszilon1980 ***** válasza:

Első lépést, a panaszt megtetted. Az átfutási ideje azt hiszem jogszabály szerint 30 munkanap, nem szoktak előtte reagálni.

Elismerik amúgy, hogy hibás?

Mert, ha igen és nem tudják a hibát kijalvítani a szakszervízben, akkor kérhetsz cserét.

Magával az előfizetéssel nem tudom mi van, mert elvileg attól még magát a szolgáltatást tudod használni, viszont én úgy írnám meg a panaszt, hogy azt az időszakot írják jóvá.

Egyébként mi a baja, megkérdezhetem?

2017. jan. 18. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Was Smith! Képzeld nincs! Az iphonet se készpénzre vettem, ez kivehető volt a kérdésemből. De látom te a retardált válaszolók közé tartozol.
2017. jan. 18. 23:43
 5/7 A kérdező kommentje:

Ypszilon1980!

Igen, elosmerik a hibát de szerintem fogalmuk sincs róla hogy mi az.

Egyébként a hiba az hogy ha hív valaki akadozva kezd el csörögni a telefon és ha felveszem kb 5 másodpercig hallom a másik felet aztán elmegy minden hang.

2017. jan. 18. 23:45
 6/7 Ypszilon1980 ***** válasza:
Az elég nagy hiba,de sajnos jogi útja ez,van még a Békéltető Testület,de azt csak a panasz kivizsgálás után tudod igényelni.
2017. jan. 19. 06:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 bp1985 ***** válasza:
Az, hogy a telefon hibás, semmi köze az előfizetéshez. Amiatt te egy árva petákot nem kérhetsz vissza.
2018. ápr. 14. 06:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!