Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mobilszervízzel kapcsolatban...

Mobilszervízzel kapcsolatban tudok tenni valamit vagy csak várni?

Figyelt kérdés
Január 2.án elvittem szervízbe a garanciás telefonom. Múlthét pénteken 20.-án írtam nekik hogy ugyan 3 hét alatt mire jutottak. Hitegettek hogy pár nap már csak tesztelnek. Írtam nekik ma is hogy javítás előtti vagy utáni teszt? Az a válasz jött, hogy még 3 hét mert rendelni kell alkatrészt, cseretelefon persze nincsen. Ilyenkor lehet valamit tenni, hivatkozni valamire hogy felgyoruljon vagy adjanak akkor egy új telefont nemtudom valamit megvagyok lőve a telefon nélkül sajnos.
2017. jan. 23. 16:52
 1/3 anonim ***** válasza:
Milyen telefon? Márkaszervíz?
2017. jan. 23. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Meizu.

Eustock rendelés magyar garival a wayteq szervíznél.

2017. jan. 23. 17:24
 3/3 anonim ***** válasza:
Tudomásom szerint, 15 munkanap alatt teljesíteni kell a garanciát, ha nem javítják meg, jogosult vagy új telefonra, vagypedig követelheted vissza a termék árát.
2017. jan. 23. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!