Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit csináljak ha nem javítják...

Mit csináljak ha nem javítják garanciával az Iphone 6s-em?

Figyelt kérdés
Még nincs egy éves a telefonom, tönkre ment a hangerő szabályzó és az aksi sem százas (tudom, hogy ez software hiba nem is ez a lényeg ) bevittem a TMobilehoz le is adtam leírták a hibákat elment a készülék. Eltelt 2 hét és semmi bementem 2 és fél hét után hogy akkor hol a Telom kihozták, hogy itt van nos ekkor mondták hogy nem javították meg mert külső mechanikai hatás miatt sérült a készülék, na itt lepődtem meg mivel én teljesen jó karc mentes állapotban adtam le . Nem vettem át a készüléket mert azzal aláírtam volna hogy így adtam le, na itt mi a teendő?

2017. febr. 2. 16:57
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

Még vissza mehetsz és elmondhatod amit leírtam, hogy a jegyzőkönyvön szerepelni kellene a külső sérülésnek. Ha szívatnak, akkor mehetsz tovább.


Plusz én elkérném ott helyben a vásárlók könyvét és leírnám az esetet. azt hivatalos szerv is látja. Ezt kötelesek aláírni és 30 napon belül válaszolni rá.

2017. febr. 2. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:

Plusz mindezek után én nem nyugodnék bele a sima javításba. Mert ki tudja, hogy milyen más hibája lett a készüléknek. Én cserét pontosabban visszavásárlást kérnék. Aztán vehetsz egy új készüléket. Azt hiszem, hogy kötelesek a teljes vételárat vissza adni. De ez az ÁSZF-BEN szerepel.

Fontos, hogy nem kötelezhetnek a levásárlásra, hanem a vételárat kell vissza adniuk.

2017. febr. 2. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen! Holnap vissza megyek megfogadom a tanácsokat!
2017. febr. 2. 17:33
 14/17 anonim ***** válasza:
Mondjuk eső után köpönyeg de én mindig ráíratom hogy karc és sérülés mentes a készülék.
2017. febr. 2. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim válasza:
Megcsinálták azóta?
2017. febr. 21. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:
Igazából azóta is járom a köröket az Apple egyik külföldi kollégájával is beszéltem már, aki konkrétan kinevette a Telekomot.... mint kiderült ők nem tudnak segíteni mert a T-Mobile a garanciális telefonom nem is szakszervízbe küldte! Kicsit érdekes nem de ? ... most épp a békéltető testületi tárgyalásra várok, lassan 3 hónapja a T-Mobilenál a telóm ...
2017. márc. 22. 20:00
 17/17 anonim ***** válasza:

Én is voltam békéltetőnél. Sajnos a telekom kiröhögött. Ott nem ilyen szintű és árú telefon volt, de nem is ez a lényeg. A békéltető testületi tárgyalásra el se fognak menni. És az ítélet nem ér fel kb semmivel sem. Legfeljebb utána a bíróságon folytathatod. Én nem mentem tovább.

Írtál a vásárlók könyvébe a telekomnál? Megkerested a központot és vázoltad nekik, hogy nem is a hivatalos szervizben volt a telefon?

Egyébként ilyenkor jobb egy apple kereskedésbe vinni, ott normálisan állnak hozzá. Sőt lehet, hogy érdemes lenne felvenni az iStyle-lal vagy az iCentre-vel a kapcsolatot. Lehet, hogy ők is kiröhögik ezt a majom bandát és megcsinálják neked.

2017. márc. 22. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!