Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telekomnál vásárolt készüléken...

Telekomnál vásárolt készüléken és dobozon más az IMEI szám, mint a kiállított garancia papíron és számlán?

Figyelt kérdés
Járt már valaki hasonlóan szolgáltatónál? Azt tudom, hogy GSM boltokban lehet így járni, de szolgáltatónál is? A nagyobb probléma az, hogy a telefonon (és a dobozon) lévő IMEI szám sehol nincs benne a rendszerükben, pedig a dobozon még telekomos matrica is van. Írtunk reklamációt, várunk az elbírálásra. Miket remélhetek szeritnetek?

2017. márc. 4. 17:27
 1/4 anonim ***** válasza:
Szolgáltató függő a készülék?
2017. márc. 4. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
igen, nem süttettem ki, szervizben sem volt még
2017. márc. 4. 17:46
 3/4 anonim ***** válasza:
Hát ez nem jó hír a szolgáltatónak.Majd kivizsgálják,aztán elnézést kérnek és felvezetik a rendszerükbe,és írniuk kell egy másik garancialapot.
2017. márc. 4. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
simán összecserélték egy másikkal, én is jártam már így
2017. márc. 7. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!