Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » EMagon vásárolt készülékem...

EMagon vásárolt készülékem (HOMTOM 16PRO) folyamatosan lefagy, beáll az agyhalál, még a hard reset sem segített. Vissza akarom küldeni, mik a tapasztalatok? Garanciális javításnál mondhatom hogy hard reseteltem vajon?

Figyelt kérdés
2017. nov. 14. 09:53
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Ha garanciás persze hogy küldd vissza.

De ettől a telefontól sok jót nem lehet várni , annyira alsó kategória.

2017. nov. 14. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!