Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung Galaxy J3 telefonom...

Samsung Galaxy J3 telefonom egy éves. Eddig szuperül, hibatlanul működött, de mostanában kb. minden nap egyszer kikapcsol. Mit lehet ezzel tenni?

Figyelt kérdés
Semmit nem jelez, nem zizeg, egyszerűen csak kikapcsol és csak akkor veszem észre, ha ránézek, jött-e üzenetem vagy ilyesmi.

2017. nov. 22. 16:29
 1/7 anonim ***** válasza:
Van rá gari? Ha nincs, akksicsere, olcsóbban megoldható, mert azt hiszem a J3-nak cserélhető...
2017. nov. 22. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Szia! Sajnos van egy nagyon rossz hírem! Ugyanilyen telefonom van, 3 hónapos készülék, már háromszor volt szervízben, minden előjel nélkül kikapcsol, csak úgy lazán! Azt mondták a szervízben hogy a telefonom hibátlan, erről kiállították a papírt is, így a Vodafone nem cseréli ki a három hónapos telefont. Már nem tudok kihez fordulni, a szervíz szerint jó, a Vodafone beküldi nekik, kb 2 órát bent van a szervízben, majd közli hogy nincs semmi baja, hülyének néznek. Kikapcsol csak úgy, telejsen mindegy hogy éppen előtte tettem töltőre, vagy csak félig van. Ez nem akkumulátor hiba, mert ettől függetlenül kikapcsol. Már fintorognak mikor viszem vissza a telefont, szerintük ennek a fajának pont nem ez szokott lenni a baja.Három hónapja kínlódok velük, a nagy örömömből, nagy bosszúság lett, nagyon örültem neki mikor végre megvettem életem első okoskáját,és pont így jártam.
2017. nov. 23. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Hat vicces, ket ora alatt mit varnak, mikor napi 1x kapcsol csak ki kb (legalabbis az enyem). Utana siman vissza tudom kapcsolni, szoval szerintem sem az akku a rossz. De nekem egy evig tok jol mukodott...
2017. nov. 23. 07:29
 4/7 anonim ***** válasza:
Dobd ki és vegyél egy Xiaomit.
2017. nov. 23. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Nem lehet, hogy túl hideg van? Vagy a lakáson belül is ezt csinálja?
2017. nov. 23. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
2 vagyok ismét. Igen, "vicces", hogy a náluk lévő két órában pont nem kapcsolt ki, és szerintük a telefon hibátlan, erről ki is állították az igazolást, amit elküldtek már háromszor! Mert ami ott náluk nem dobja a hibát, az nincs is, az nem hiba. Szerintem Fogyasztóvédők lesznek a következő lépésem.
2017. nov. 23. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Lakasban is csinalja, nem a hidegtol van...
2017. nov. 23. 23:21

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!