Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Emagtól rendelt telefon...

Emagtól rendelt telefon garanciás javítása? (Bővebben lent)

Figyelt kérdés

Az Emag oldalról rendeltem egy samsung telefont 2 éves garanciával.

Az lenne a kerdésem hogy ha valami baja lenne akkor egy sima samsung szervizben megcsinálják vagy vissza kell küldeni az emagnak?


Garanciapapírt küldenek hozzá?



2018. jan. 3. 01:37
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Garanciapapírt kell, hogy kapj. Azon rajta szokott lenni, hogy hova fordulhatsz. Legrosszabb esetben írsz az emagnak, hogy mi van.
2018. jan. 3. 03:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 bp1985 ***** válasza:
2018. jan. 3. 06:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:

Szia!

Volt tavaly egy telefonom, amiben egy egyszerű hangszórócserére lett volna szükség, írtam az emag-nak egy e-mailt, hogy gond van a készülékemmel(még garanciás volt). Ők válaszoltak, hogy küldenek futárt a telefonért, készítsem össze a tartozékokkal, illetve a garancialevéllel, és adjam át a futárnak a csomagot, mert Ő tudni fogja a címet. Ez szépen meg is történt, hetekig nem hallottam a telefonról. Akárhányszor hívtam őket, mindig kitaláltak valamit, hogy merre jár éppen a készülékem... A végén 2hónap türelmes várakozás után felhívtam az ügyfélszolgálatot, és számonkértem őket van telefon, avagy nincs, hol van??? Mire kinyögték, hogy nincs meg... Megállapodtunk abban, hogy ugyanabban az árkategóriában ingyen küldenek másik készüléket, csak válasszam ki. Szóval sok sikert.

2018. jan. 4. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
100%
Szia, hát remélhetőleg a Samsung megbízható, és nem lesz vele gondod! Én nem voltam ilyen szerencsés, egy DOOGGEE 5 X kínai telefont rendeltem,mert dicsérték. Meg is hozta a futár az Emag-tól, rendben. Amikor elkezdtem használni, meglepődve tapasztaltam,hogy nem jelzi ki a hivószámomat, nagy keservesen rájöttem,hol kell beállítani, jobban már el se dughatták volna! DE...nem sikerült, vissza kellett küldeni, mert hiába állítgattam, a probléma maradt! Visszaküldtem, de nagyon nehéz kiszedni belőle a SIM kártyát és a bővítőkártyát, nem akartam,hogy a telefon megsérüljön, jeleztem a problémát e-mailben, többször is. Reméltem,hogy ha megnézik a telefont, akkor visszaküldik....Kaptam, egy e-mail-t,hogy "összeülnek,hogy megtárgyalják a problémát", végül küldtek egy másik telefont, ez se valami jó, néha lemegy róla a Wifi, ilyenkor vissza kell állítani a gyári beállításokra, és újra kell állítani mindent. Ezt a szervízben mondták (ami máshol van!!!) mert újra vissza akartam küldeni. A Hivószámot most már csak akkor kell beállítani, ha kikapcsolom és újra visszakapcsolom. Hát amikor hozták a második telefont, megkértem a futárt, hogy várja meg míg megnézem. Garanciajegyet küldtek, bankkártyával fizettem, és lehetett online garanciát hosszabbítani.Az utolsó e-mail-re azt a választ kaptam, hogy a "Cimzett ismeretlen" Én biztos,hogy többet nem rendelek tőlük.Bukaresti a cég székhelye, az ügyintézés is olyan balkáni!!!
2018. jan. 22. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!