Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha van előfizetésem egy...

Roland.0 kérdése:

Ha van előfizetésem egy szolgáltatónál és a készüléket most vinném vissza szervízeltetni 2. alkalommal fél éven belül és nem akarom szervízeltetni van rá jogom elállni a szerződéstől?

Figyelt kérdés
2 éves hűségidőm van egy szolgáltatónál és fél éven belül most vinném vissza a készülékemet szervízeltetni 2.alkalommal. Az első szervízelésnél kijelzőt cseréltek beégés miatt, akkumulátor csere és hátsó kamera csere volt. Most megint beégett a kijelző és nem akarom már szervízeltetni mert nem ezért vettem hogy szervízbe rohangáljak vele.

2018. jan. 8. 15:56
 1/4 anonim ***** válasza:
Nrm. A husegidod továbbra is kötelez. Elofizetest vásároltál készülékkel. A készüléket kicserelik, akár más típusra is, az elofizetes marad
2018. jan. 8. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Attól függ mi van a szerződésben. Ha van ilyen benne hogy ez esetben el lehet állni, akkor igen.
2018. jan. 8. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

"fél éven belül most vinném vissza a készülékemet szervízeltetni 2.alkalommal."

" nem akarom már szervízeltetni mert nem ezért vettem hogy szervízbe rohangáljak vele."

Nem vagy köteles szervizbe rohangálni.

Eljuttathatod postán, vagy megbízott által is, átadhatod a szolgáltatónak, ő gondoskodik a szervizbe juttatásáról.

"van rá jogom elállni a szerződéstől?"

Persze hogy van. A vásárlás helyén kell jelezd az ilyen irányú szándékod, ami a vásárlási szerződésre vonatkozik, azaz, pénzvisszatérítés, vagy a vételár teljes visszatérítése, vagy a készülék cseréje lehet.

Ez nem feltétlenül azt jelenti hogy rögtön élhetsz is a lehetőséggel, ugyanis a javítással kapcsolatos lehetőséggel élhet továbbra is a szolgáltató. Azaz ha negyedszer is megéri neki javítani például, akkor javítás lesz.

Az megint más dolog ha te hivatkozol arra hogy a javítások miatt hátrányod keletkezett (pl viszed a számlát hogy telefont kellett bérelned, stb.), ám ez csupán mérlegelés kérdése.

"kijelzőt cseréltek beégés miatt, akkumulátor csere és hátsó kamera csere volt."

Örülj annak, hogy mindez nem a te költségeden történt.

Ha valaki műszaki cikket vásárol, számolnia kell azzal a lehetőséggel, hogy az meghibásodhat.

Ez alól semmi sem kivétel.

2018. jan. 9. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Ha már előfizetést veszel miért ilyen gagyi telefont hozol ki? Azt is megkellene nézni nem rögtön bele ugrani mert, hűde tetszik egy telefon.ű
2018. jan. 9. 06:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!