Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Rengeteg problémám adódott a...

Rengeteg problémám adódott a Pannonnál 1 hónap alatt új előfizetőként. A családi csomagot nem mindenki veheti igénybe, csak erről elfelejtettek tájékoztatni. És nagyon sok mindenről. Hol tehetek panaszt?

Figyelt kérdés
Ez igen költséges hónap volt, mindent megtettek, hogy minél többet fizessek. Írtam levelet az ügyfélszolgálatra, de nem reagáltak. Hova forduljak, ahol foglalkoznának a témával? Nem hagyom annyiban, mert anyagilag nagyon megkárosítottak. Mást is szívatnak, vagy csak mi vagyunk ilyen balekok?
2010. jún. 11. 21:39
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%
Fordulj a fogasztóvédelemhez, és írhatsz a Homárnak is (homar.blog.hu), néha reagál a szidott fél, ha publicitást kap az ügy.
2010. jún. 11. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim válasza:
nekünk is sokat szarakodik a csomag,és rohadt drága is emellett :D
2010. jún. 11. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:

Ne haragudj meg ezért, de valamit ti nézhettetek el, de nagyon.


5 éve van a nevemen egy rakás pannonos cucc:


-a saját kártyám

-a párom előfizetése

-az édesanyám előfizetése

-a nagynéném kártyája

-az internetünk


Ebből mi így összesen családi csomagban is vagyunk, és soha, de soha probléma nem volt, sőt rengeteget spóroltunk így.


Kicsit oda kell figyelni és működik a dolog. A családi csomagot meg mindenki igénybe veheti, most hogy a pannon telenor lett, a djuice-osok és a telenorosok is.

2010. jún. 11. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:

22:02! Rohadt drága? Az a 930 Ft? a t-mobile-nál 950 Ft és 100 órát ad, a pannon 930 Ft-ja meg KORLÁTLAN beszélgetést biztosít.


Én komolyan mondom, nem értelek...

2010. jún. 11. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
Ez úgy lett drága, hogy nem tudták aktiválni a családi csomagot, már 1 hónapja. 40.000-nél tart most a számlánk. Ma kaptunk sms-t, hogy korlátozzák a kimenőhívást holnaptól, ha nem fizetek be 45.000 előleget. Új előfizető vagyok, az én részem eddig 10000 ft. Úgy jöttem el a t-mobiltól, hogy ott annyit beszéltem, amennyit szükséges volt, és nem korlátozták le a hívásomat. Ezt persze nem mondták, amikor megkötöttem a szerződést, hogy vigyázzak, mert itt limit van. 6 számot hoztam át a t-mobiltól. A családi csomag annak éri meg, aki szerencsés, és tudják aktiválni ezt a szolgáltatást. A telefonos hölgyek látják az aktiválási kisérleteket, csak azt nem, hogy miért nem sikerül. Soha többet Pannon!!!!! Menekülök innen!
2010. jún. 11. 22:18
 6/16 anonim ***** válasza:
Akkor ez az ő balf*szságuk, hogy nem tudták aktiválni... ezt ki lehetne harcolni.. tértivevényes levél fogyvédnek meg pannonnak, hogy legyen nyoma, leírod, hogy te többbször is kérted az aktiválást, de az ő saját hibájukból nem sikerült. a baj akkor lesz, ha továbbadják behajtóknak, akkor azoknak is kell levelezni... kicsit meg kell mozgatni a dolgot
2010. jún. 11. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
Ilyen nincs, hogy nem sikerül, maximum 72 órán belül aktiválódik, de legtöbbször azonnal, ahogy megkéred. Erről sms értesítést kapsz. Ha meg nem kapsz, mert mondjuk rendszerhiba van, akkor minek telefonálsz? Hát van eszed világba telefonálni 40 ezer forintig? Ha rendszerhiba van és nem aktiválódik, akkor már másnap bemész a pannon boltba és addig el nem jössz, míg nem telefonálgatnak az ügyedben és el nem intézik. De ha belenyugszol, akkor kérdem én, ki a hibás? Sehol nem fognak neked igazat adni. Rendszerhiba meg minden szolgáltatónál előfordulhat. Többmillió ember használja a pannonos családi csomagot, ami talán azért nem véletlen, és nem hiszem, hogy bennük lenne a hiba.
2010. jún. 11. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:

Kérdező,ne haragudj,de egy szolgáltatás aktiválásáról sms-t szoktak küldeni.Ebből logikusan következik,hogy amíg nem érkezik meg az sms,addig nem él a szolgáltatás,ebből pedig az következik logikusan,hogy én ezt a tényt figyelembe véve használom a telefont.

Az sms érkezéséről szoktak szólni mikor azt megrendeled,de írtad is,hogy nem kezdő mobilos vagy,tehát ismerned kell ezeket a "szokásokat".

2010. jún. 11. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:
Én csak 10.000-t telefonáltam el, a 4 előfizetés beszélt összesen 40.000- ft-ot. Erre kértek 45.000- előleget. 4 ember hívása. Ha családi csomagban lennénk, ez nem lenne több 15-20.000 nél 4 emberre! Voltam többször náluk, telefonáltam sokat, és nálunk ezt nem lehet érvényesíteni. Ott az irodájukban azért nem akarom le élni az életem, hiába alszok ott, attól még kivitelezhetetlen a dolog. Ha te lennél a helyemben, akkor nem írtál volna ilyen hülyeséget.
2010. jún. 11. 22:38
 10/16 anonim ***** válasza:

Kedves Kérdező, akkora hülyeséget írtál, mint egy ház. A családi csomag lényege, hogy 930 Ft-ért korlátlanul beszélhetsz. Azaz 4 emberre 4x930 Ft= 3720 Ft lenne a költségetek, nem 15-20 ezer.

Ha az alapokkal ennyire nem vagy tisztában, akkor mit vársz? Nem hűbelebalázs módjára, felelőtlenül kell szolgáltatót váltani, hanem tájékozódni kell. De ha nem, akkor így jársz, ahogy most.

2010. jún. 11. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!