Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung Galaxy J-5 telefonom...

Samsung Galaxy J-5 telefonom visszatérően sokadszor nem tud frissíteni, mert "nincs elég tárhely", holott már van benne egy 32 Gb-os SD-kártya is, amin lenne rá hely - mi lehet az ok és a megoldás?

Figyelt kérdés
Az összes mobilizálható alkalmazást áttelepítettem már az SD-re, mégsem változik a dolog. Újra és újra törölnöm kell a teló saját memóriájából dolgokat, hogy tudjon frissíteni, de ez így már az agyamra megy. Android, korábban egy Windows 8.1-es telón ilyen problémának híre sem volt soha.

2018. júl. 23. 09:55
 1/6 anonim ***** válasza:

Csinálj egy gyári vissza állitást, az segit rajta.

De Samutól sok jót ne várj.

2018. júl. 23. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Nem értem, miért gyártanak ilyen hulladékot. Van egyáltalán olyan androidban, aminek nincs efféle gondja ?
2018. júl. 23. 13:50
 3/6 anonim ***** válasza:

Igen, az összes felsőbb kategóriás telefonon tökéletesen működik a frissítés.

Egyébként 2015-ös, 2016-os vagy 2017-es J5-ről van szó?

2018. júl. 23. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Azt hiszem, 17-es lehet.. Nem tudom, hol szerepelhet ez rajta / benne...
2018. júl. 24. 08:17
 5/6 anonim ***** válasza:
Beállítások --> a telefon névjegye
2018. júl. 24. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

android verzió 5.1.1,

kernelverzió 2015-ös,

android állapota 2016 máj 20.,

knox verziója 2.4


-ezeket találtam kb. ...

2018. júl. 24. 13:30

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!