Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Melyik telefonszolgáltató az,...

Melyik telefonszolgáltató az, ahol nem kérnek hitelbírálatot vagy felesleges előleget hogy megvehesd a telefont tarifacsomaggal részlettel fizetve?

Figyelt kérdés
Telefont szeretnék venni részlettel és tarifacsomaggal, és 0 ft a kezdőrészlet. És mikor kattintottam a vásárlásra, egyből kértek mobil előleget és hitelbírálat is lesz.. Én diák vagyok könyörgöm, van elég pénzem hogy kifizessem, nem kell félteni mert kapok zsebpénzt és abból fizetek. Tényleg ennyire hülye business ez hogy már 7000ft/hóért van hitelbírálat meg minden f@xság? Szomorú..

2018. szept. 24. 23:09
 1/7 anonim ***** válasza:
Ha kell telefon akkor menj be és vedd meg ott és igen kell fizetni valamennyit ha új előfizető vagy. Nekem vodafonnál havi 24 ezer előfizetés után tudtam kihozni ingyen telót.
2018. szept. 24. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Magyarországon mindegyiknél van.


Nem értem mi ezzel a gond...

2018. szept. 24. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Akkor miért írják,hogy 0 ft kezdőrészlet és ennyi meg annyi, aztán csak később derül ki, hogy mégis 28k a mobil előleg meg minden kutyagumi
2018. szept. 24. 23:41
 4/7 anonim ***** válasza:

Akkor 0 forint ha több éve egy szolgáltatónál vagy!

Vagy már 18 éves? Vedd meg a boltban fizesd ki amit kell.

2018. szept. 25. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim válasza:
0%

A telekomnál nincs hitelbíralat. Ha nem vagy 18,szerintem nem is kérhetsz a nevedre.

Én is új előfizetőként 35.000ft előleggel hoztam ki telefont,fizetve volt rendesen,most 0ft.

A 0ft kezdőrészlet nem jelenti hogy úgy hozhatod ki.

Viszont az előleget lebeszélheted. Tehát amennyi a havi szamlad,azt abból vonják az első pár hónapban,ebbe a telefonod törlesztője nem számit bele.

Ha van elég pénzed,akkor nem értem miért okoz gondot az előleg kifizetese.:)

2018. szept. 25. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?