Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit tehetek ha elrontottak a...

Hmate1996 kérdése:

Mit tehetek ha elrontottak a telefonomat a szervízben?

Figyelt kérdés

Samsung galaxy s7 edge készülékem akkumulátorcsere miatt került szervizbe. Amikor visszakaptam találtam egy 3mm átmérőjű pixelhibás részt a kéoernyőn.

A telefont most szerettem volna eladni. Így nyilván jóval kevesebbet ér.

Lassan egy hete ott a telefon de fizetni nem nagyon akarnak és igazából semmi nem történik.



2018. nov. 19. 20:06
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Fogyasztóvédelmi Hatóság? Békéltető testület?
2018. nov. 19. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
100%
Hány nap telt el az átvétel óta?
2018. nov. 19. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:

Szia!

Írásbeli panasz (levélben,ajánlva!) a szerviznek.

Mivel most mint írtad ismét szervizben van...a mostani panasz és az előző szervizlap felvételéről fénymásolaton mellékeld a szervizátvételi adatlapot hogy ezzel bizonyítsd hogy akkor nem volt sérült,az átvétel napjától (mikor beküldted a készüléket)a szerviz a felelős a készülékért.

Erre 15 napon belül valamit válaszolniuk kell.Ha nem teszik akkor ismét levél nekik melyben értesíted a szervizt hogy az ügyben fogyasztóvédelemhez fordulsz.

Levélben (AJÁNLVA!) a rendelkezésedre álló dokumentek fénymásolatával írd le az esetet részletesen (de NE acsarkodva!) a Fogyasztóvédelemnek.Ők ugyanúgy a szervizt fogják értesíteni a panasz kezeléséhez.

Amit kérhetsz az ügyben:

A készülék vásárlási értékének a megtérítése (értékcsökkenést figyelembe fogják venni) vagy a készülék ugyanaz típus vagy annak megfelelő értékű/ tudású készülék.

2018. nov. 19. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:

A szervizátvételi lapon semmilyen információ nem szerepel a készülék átvételkori állapotáról sőt. Nincs is ilyen lap, egy munkalapot kaptam, amiben az akku csere megrendelése szerepel.

Ők csak azt magyarázzák, hogy ennél a típusnál ez a hiba magától is bekövetkezhetett volna (ami részben igaz), és hogy mivel tudom igazolni, hogy előtte nem volt semmi problémája a telefonnak.

A legjobb az egészben, hogy vevőm volt rá, mert váltani akartam, de az akku cserét még saját pénzből vállaltam. Persze így nem kell neki, és más is csak nyomott áron venné meg (ami érthető).

2018. nov. 19. 22:48
 5/15 anonim ***** válasza:
0%

Nem vagyok telefonszervizes, de nem vagyok meggyőződve, hogy igazságos dolog emiatt a szervizt hibáztatni.

Persze, lehet választani a "hivatalos szemétkedés" útját, lelked rajta.

Itt meg lehet nézni az akkucsere műveletét:

https://www.youtube.com/watch?v=i7z7pZV5pFY

2018. nov. 20. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:

"lehet választani a "hivatalos szemétkedés" útját"

Jogállamban mi abban a szemétkedés, ha megpróbálja érvényesíteni az ember a jogait? Semmi. Az is lehet, hogy nem fog sikerülni neki. De semmi veszítenivalója, ha megpróbálja. Ez egyáltalán nem szemétkedés.

2018. nov. 20. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
0%
Ha te lennél a vállalkozó és tudnád, hogy nem is tehetsz róla, akkor másképp állna a szád. Akkor pedig igenis szemétkedés.
2018. nov. 20. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

Kákán is csomót kereső jogászokat mondjuk én eleve utálom, de nézzünk egy példát, ami régebben másik fórumon többeknél kinyomta a biztosítékot:


Webáruház kínálatába felkerült egy TV, de valamilyen hiba folytán 10 Ft-os áron (vagy valami ilyesmi).

Jellemtelen jogászkodó rögtön lecsapott rá, megrendelte. Plusz még volt képe a fórumon eldicsekedni, hogy ő ezeket most miféle hivatalos úton, jogszabályok kihasználásával fogja móresre tanítani, ha nem küldik el neki a TV-t, annyiért.


Jóérzésű fórumozók persze rögtön leugatták, hogy ember nem lehet ennyire szemét.

2018. nov. 20. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

Szia Kérdező!

Ezt írtad:

"A szervizátvételi lapon semmilyen információ nem szerepel a készülék átvételkori állapotáról..."

Ez alapján a szervizátvétel hibázott és NEKIK kell bizonyítani a hiba átvételkori meglétét.


"...azt magyarázzák, hogy ennél a típusnál ez a hiba magától is bekövetkezhetett volna (ami részben igaz), és hogy mivel tudom igazolni, hogy előtte nem volt semmi problémája a telefonnak..."

Nem kell igazolnod semmit ez esetben mert az átadáskori dokumentumon NEM vezették fel a készülék állapotát és egyéb hibáit.

Javaslom a saját igazadért vidd végig az általam leírtakat.

)U.I.:Minden ami velünk történik szereplővé tesz minket...vagy színészként vagy rendezőként viselkedj. :)

Jöhetnek a fuuujok...:)

2018. nov. 20. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

"Ha te lennél a vállalkozó és tudnád, hogy nem is tehetsz róla, akkor másképp állna a szád. Akkor pedig igenis szemétkedés."

Akkor tanulnék az esetből, és azonnal bevezetném, hogy igenis le kell papírozni, hogy milyen állapotban veszem át a telefont javításra. Nem is értem az egészet, amelyik szervízbe én szoktam vinni laptopokat, ott ez alap sok-sok éve. De eleve úgy indítottam volna a vállalkozást, hogy utánanézek az ilyesminek, nem azzal jönnék, hogy "az ügyfél szemétkedik".

2018. nov. 20. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!