Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért van az, hogy minden...

Miért van az, hogy minden bekapcsolás után nem írja ki a számomat, illetve a nevemet annál az illetőnél, akit hívok?

Figyelt kérdés
Olyankor mindig azt írja, hogy "ismeretlen" vagy "magántelefonszám" és mindig külön be kell állítani. (huawei p20 lite)
2019. jan. 30. 11:58
 1/3 anonim ***** válasza:

Azért van, mert a telefon alapból a szolgáltató alapértelmezett hálózati beállításait használja. Ez azt jelenti, hogy neked minden bizonnyal rejtettre van állítva a telefonszámod a szolgáltatónál hálózati alapbeállítás szerint. Linkelem egyes szolgáltatók kapcsolódó útmutatóit, amivel átállíthatod a hálózati alapértelmezést, hogy jelezze a számot.

Telekom: [link]

Akarom mondani csak küldeném... A Telekom-on kívül még a Telenor-ról találtam valamit, de az a hívószámkijelzés tiltásában segít. A cikk szerint ez a 1220 ügyfélszolgálati számon kérhető, így én azt gondolom, hogy a hívószámkijelzés engedélyezése is az ügyfélszolgálatukon keresztül végezhető el. A Vodafone-nál pedig csak "helyi" beállítást találtam, azaz a telefonok beállításai között található lehetőségeket. Ez az ami nem jó neked, mivel minden telefonon külön kell beállítani így, hogy ne a hálózati alapértelmezés szerinti rejtést használja. Ha Vodafone-os vagy, a 1270-es ügyfélszolgálati számon kérj segítséget ezügyben, valószínűleg sikerrel fogsz járni.

2019. jan. 30. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

p smartom van.

ugyan ez a gondom vele.

es nem,ezelott akarmilyen telefonom volt nem felejtette el minden egyes kikapcsolasnal ezt a beallitast.

ugyan az az elofizetesem van mar regota.

2 eve is volt huaweim,azzal meg nem volt gond.

2019. jan. 30. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Ja, hogy minden kikapcsolásnál eljátsza ezt. Na ez érdekes, mivelhogy a telefon ezzel kapcsolatos beállítását egy gyári visszaállítás, vagy alabeállítás visszaállítása piszkálhatná max és az alaphelyzet a telefonoknál mindig a hálózati alapértelmezés használata (ki-bekapcsolásnál erre áll vissza). Ezért gondolom, hogy neked rejtettre lett állítva szerződéskötéskor a hálózati alapértelmezés szerinti hívószámkijelzés, ami Telekom-nál változtatható, Telenor-nál lehetséges, Vodafone-nál pedig kérdéses az eddig talált cikkek alapján. Végső soron mint mondtam, a telefonos ügyfélszolgálat segíteni fog.
2019. jan. 30. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!