Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem működik az új SIM...

Miért nem működik az új SIM kártya?

Figyelt kérdés
Ma váltottam le a feltöltőkártyámat egy előfizetésre (Vodafone). Adtak egy új SIM-et, elvileg ezzel kéne hogy működjön. Viszont nincs térerő és csak segélyhívást ír, illetve a My Vodafone is feltöltősként mutat. Próbáltam aktiválni a Vodafone oldalán, de aktiváló kódot nem találtam sehol. Mit kell tenni ilyenkor?

2019. jún. 23. 21:39
 1/4 anonim ***** válasza:
Felhívod egy működő telefonról a ügyfélszolgálatukat vagy engedélyezed a HSS/HLRben az előfizetőt. Mivel valószínűleg ez utóbbiról azt se tudod, hogy eszik vagy isszák - javaslom az első opciót.
2019. jún. 23. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Ypszilon1980 ***** válasza:
Simán van hibás SIM is, nálam volt ilyen, menj vissza. Indítsd újra a telót.
2019. jún. 24. 06:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Telefon újrainditás,

De várd ki a 72 órát,utána reklamálj

2019. jún. 24. 06:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Nos, mivel még mindig semmi, a 1270-et pedig többször fél óra csörgetés után is bsznak felvenni, kénytelen leszek visszamenni. Egyébként szerintem is a kártya a szr, elvileg arról kéne telefonálni de azt nem lehet, ezáltal aktiválni sem. Köszi mindenkinek.
2019. jún. 24. 21:16

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!