Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Milyen mélynyomót vegyek kocsiba?

Milyen mélynyomót vegyek kocsiba?

Figyelt kérdés

Először is nagyon kezdő vagyok a témában (!!)


Szeretnék egy kezdő mélynyomót az autóm csomagtartójába (bmw e39) de fogalmam sincs hogy milyet vegyek. Haver azt mondta hogy 8 Ohmos legyen és minél nagyobb watt, legalább 1000 de már hallottam 300 wattosat aminek nagyon jó volt a hangzása és hangereje pedig nem is volt egy komolyabb darab.

Szóval a kérdésem az lenne hogy milyen márkájú jöhet szoba vagy melyik felejtős, érzékenységénél mekkora dB számít jónak, mennyi wattos, és milyen árban gondolkozzak



2020. szept. 9. 12:45
 1/5 anonim ***** válasza:
54%

Nem feltetlenul a watt szamit,ha meg nezed is,az R.M.S. a lenyeg.

Azt a melynyomot meg is kell hajtanod egy erositovel.

Autoba nem igazan szoktak 8 Ohmos rendszert rakni,inkabb 4 Ohmosat vagy az alattit.

Nekem is E39 van,volt melynyomom is,a hatso ulessor nagyon leszigeteli a hangokat ezert az utasterben nem lesz a leg tutibb,de a csomagtartod meg nagyon fog rezonalni.

Ha van hatul konyoklod,oda epits be egy kisebb dobozt vagy ha nagyot akarsz,akkor oda essen a sub cso,es akkor az osszes mely az utasterbe fog menni.

2020. szept. 9. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
38%
SPL-re gondol a mérnök úr. Nem lesz számottevően halkabb a csomagtartóban. Ha "kezdő" kell, akkor minden jó lesz, ami jól elhagyja a 30k alatti kategóriát. Az érzékenység olyan, hogy a nagyobb a jobb, de az igazán nagy érzékenységűek hajlamosak nagyon drágák lenni, és egyre kevésbé lesznek el kisebb reflexdobozban, tehát nagyok is. Ha minőség kell, akkor nagy membrán, nagy zárt doboz kombót válassz, annyi hangerőt biztosan kapsz attól is, hogy már a dobhártya is rátorzít. Ha csak hangerő kell, akkor relative nagy érzékenységű, nagy teljesítményű, de 0,7 körüli Qms-ű hangszóró jól méretezett és bemért bandpass ládában.
2020. szept. 9. 21:21