Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Milyen mélynyomót vegyek a...

Milyen mélynyomót vegyek a kocsiba 4db 50 wattos 4 ohm-os hangszóró mellé? Kb 20 ezrem van erre a célra . Bocsi kezdő vagyok még

Figyelt kérdés
2018. júl. 27. 12:35
 1/5 anonim ***** válasza:

Impedanciának ebben az esetben annyiból nincs köze a meglévő rendszerhez, hogy a mélynyomónak kell egy saját végerősítő, ami meghajtja, vagy lehetséges aktív mélynyomó is, ami egybe van építve az erősítővel.

Tehát a mélynyomó impedanciájának és teljesítményének a saját végfokához kell illeszkedni, nem a többihez, amihez köze sem lesz. A basszusok szintjét, arányát a többihez képest pedig úgyis igény szerint állíthatod az új végfokon.

Az új végfok igényel egy sztereó kimenetet a fejegységről, abból választja le magának a közösített mélycsatornát. Ilyen erősítők általában átkapcsolhatók sztereó vagy monó kimeneti üzemmódra, neked az utóbbi kell, bekapcsolható szűrővel, vagy direkt sub célú végfok szükséges. Vagy aktív láda, ahogy említettem.

Típust majd ír más, aki tud, én nem vettem mostanában ilyeneket, de gondolom szétnéznék a választékban, azután amelyik szimpatikus, praktikus, elfér stb. azt venném meg.

2018. júl. 27. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

[link]

Most akciós, és nagyon dícsérik a vevők is

2018. júl. 27. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Az elsőnek nagyon köszönöm a részletes segítséget ;)
2018. júl. 27. 15:34
 4/5 A kérdező kommentje:

én ezekre gondoltam de ha valaki tudna jobbat kérem segítsen

melynyomo.arukereso.hu/blaupunkt/gtb-8200-a-p219276892/


melynyomo.arukereso.hu/magnat/edition-bs-30-p110809481/


melynyomo.arukereso.hu/alpine/swt-12s4-p215323074/


melynyomo.arukereso.hu/jbl/gt-x1200-p352323577/

2018. júl. 27. 15:36
 5/5 JulesTS ***** válasza:

#2-es hozzaszolasban egy hazimozi erositohoz valo 230V-rol mukodo aktiv melylada van, ami raadasul kicsit sem fer bele a 20eFt-os keretedbe...