Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Külföldön vásárolt műszaki...

Külföldön vásárolt műszaki cikket kaptam. Ha problémám van vele akkor azt csak oda van "jogom" visszavinni ahol vették, vagy itt belföldön is lehetőségem van a garanciális problémát jelenteni?

Figyelt kérdés

Ilyen headsetet kaptam amúgy, vmi kábeltörés lehet vagy ilyesmi, nincs hang a bal részében...


*****



* Automatikusan eltávolított tartalom.
2008. dec. 14. 21:13
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
77%
Valoszinu hogy csak ott lehet megoldani ahonnan vettek,itthon csak fizetes elleneben javitjak meg.
2008. dec. 14. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
ettől tartottam, de ha valaki más véleményen van ne tartsa magában :)
2008. dec. 14. 21:29
 3/16 anonim ***** válasza:
Sajnos csak a külföldi szervíz végzi garanciásan.
2008. dec. 14. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
100%

Ha van a cégnek magyarországi szervize, próbáld elvinni oda, mondd el nekik, mi a gondod, nem biztos, hogy neked ki kell menni, ha nemzetközi hálózat, lehet, hogy elintézik ők a kivitelt.

Azért mondom, mert nekem most a számítógépem hangkártyáját külföldre vitték garanciális cserére. Pedig én ezt a teljes gépet itt, Magyarországon vásároltam, csak épp a hangkártyája garanciális cseréjét külföldön végzik, nem itthon. Hogy miért, azt nem tudom.

Szerintem keress rá a cégre, neten vszleg találsz információt róluk, nézd meg, van-e magyar kirendeltségük, és vidd be oda, ők megmondják, mit lehet csinálni. Papírja legyen meg. Te kaptad, nem te vetted, talán nem kell neked kivándorolnod.

2008. dec. 14. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
Az egész más , hogy egy itthon vásárolt alkatrészt visszavittél egy hazai(!) szervízbe, és hogy ők hogy intézik utána teljesen irreleváns.
2008. dec. 14. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
100%
Én azért megkérdeznék egy hazai szervizt, ami a cég hálózatába tartozik. Lehet, hogy megoldható.
2008. dec. 14. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:

Külföldön vásárolt cikkekre garanciális ellátási kötelezettség általában nincsen

Ettől függetlenül egyes gyártók vállalhatják ezt termékeikre de ugyanúgy számla és jótállási jegy ellenében tudod érvényesíteni.

2008. dec. 14. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
igen igazad van, , megér egy érdeklődést
2008. dec. 14. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:

Szerintem max. pénzért megcsinálják neked itthon, vagy a képedbe vágják, hogy ez nem egy ház vagy egy kocsi vegyél újat.


De az jó ötlet, hogy a cég hazai képviseletével vedd fel a kapcsolatot. Főleg ha még érvényes a garancia.

2008. dec. 15. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
Vannak dolgok amikre nemzetközi garancia van de nem hiszem hogy egy headset akkora összeg lenne aminél a logitech nemzetközi garanciát adna. Nekem logitech billentyűzet és egerem van ami újonnan 60000, de erre sem adnak nemzetközit.
2008. dec. 15. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!