Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Sony tv-nken előfizetésünk...

Sony tv-nken előfizetésünk van a Telekomnál. Amióta "újradesignolták" a felületet (kb.3 hete) a tv mindig elveszti a memóriáját és átmegy digitálisba a HDMI helyett. Mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés
Már hívtam a Telekomot, de hárították, hogy ez nem az ő hibájuk, hanem a tv-jé. Pedig pont akkor történt az első ilyen memóriavesztés, amikor az új felületet állították át. (Ezzel párhuzamosan a másik tévénkkel is volt valami, amit nem én használok, és nem láttam, hogy pont ugyanez történt-e. Most a másik nem vesztette el a memóriáját, de mindkét tv-n nagyon lassan jönnek be a csatornák, ami korábban nem fordult elő.) Amelyik mindig elveszti ezt a beállítást, az a tv csupán 3 éves.

2023. febr. 12. 23:26
 1/3 A kérdező kommentje:
És ez a 3 éves tv van folyamatosan használva, a másik gyakorlatilag soha.
2023. febr. 12. 23:27
 2/3 lali51 ***** válasza:
Egy tipp: tv tápcsatlakozóját húzd ki a konektorból,egy óra múlva dugd vissza.
2023. febr. 13. 06:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:
Csinálj adattörlést a SmartBox-on (Android TV beállítások / Alkalmazások / Telekom TV / Adatok törlése), aztán áramtalanítsd kis időre a boxot! Ez valószínűleg megoldja a lassú betöltést. A random forrásváltás viszont tényleg a TV hibája lehet...
2023. febr. 14. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!