Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Xbox 360 HDDről való játék...

Xbox 360 HDDről való játék indítás boot lemez segítségével lehetséges?

Figyelt kérdés

Az xbox 360omhoz szeretnék egy kis segítséget kérni, mert eléggé kezdő vagyok. Flashelt (ha valaki megmondja, hogy hol tudom megnézni, hogy milyen flash akkor megmondom) xbox HDD-re szeretnék játékokat feltenni úgy, hogy egy boot lemez segítségével indíthatóvá váljanak. Így nem kellene mindig kiírni játékokat csak ezzel az 1 bootlemezzel elindítani a fent lévőket. Hallottam már ilyet, csak a megvalósításban kellene segítség! Valamint azt szeretném még tudni, hogy hogyan tehetem fel legegyszerűbben a játékokat a HDD-re?

Köszönöm a segítséget!


2010. dec. 4. 12:58
 1/4 anonim válasza:

Hali

Az én boxom régi flashelésű és a játékokat boot lemezzel indítom, HDD-re is fel szoktam rakni játékaimat, hogy ne az olvasofejet csavargassa több órán keresztül (mert ugye olvasófej a legérzékenyebb a masinában)

Szóval amiről én tudok az az, hogy boot lemez akkor kell ha régebbi flashelésű a géped és az uj játékokat nem látja csak "play DVD"-t ír... az olyankor elöször berakod a boot lemezt (gondolom activate.iso -re gondoltál), kiveszed, berakod gamet és már látja... deee olyanrol még nem hallottam, hogy fent van sok játék és 1 bootal lehet bármelyiket indítani HDD-röl.

összegezve: HDD-re aze jo játékot feltenni mert kíméled olvasófejet, a boot lemez pedig azért van, hogy a régebbi flashen is elmenjenek az uj játékok, amiről te irtál még nem halottam, lehet teis csak félreértetted.

HDD-re pedig ugy teheted fel a játékokat legegyszerübben (és sztem ez az egyetlen módja), hogy berakod játékot, nyomsz 1 Y-t és install game... ha fent van Y aztán play game :)

2010. dec. 12. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:

Hi