Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Jelen pillanatban miért...

Jelen pillanatban miért gondoljátok azt, hogy érdemes élnetek?

Figyelt kérdés

Mi motivál benneteket jelenleg?


Amit 5 éve akartatok azt sikerült elérnetek, vagy inkább új célt tűztetek ki magatok elé?


2020. aug. 15. 12:14
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
10 Dehogy ne motívál, különben nem trolloznál le olyat aki nem az:DD
2020. aug. 15. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

Egyedülálló anya vagyok, a lányomnak szüksége van rám. Szeretem és jó anya akarok lenni. Tanár vagyok, igyekszem jó pedagógus lenni, nemcsak szaktárgyat tanítani hanem értéket átadni, támaszként szolgálni és jó példával elől járni.

És szeretek élni úgyhogy ez mindenképpen motivál, minél több tapasztalatot szerezni, örömöt átélni.

2020. aug. 15. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

Alapvetően semmilyen okom nincs arra, hogy ne akarjak élni.


Itt van a családom, a párom, a barátaim, a kutyáim és még egy rakás ember, aki fontos számukra. A velük töltött idő és szerzett élmények már önmagukban elég okot adnak arra, hogy reggel felkeljek.


Álmaim egyetemére járok, ostobaság lenne eldobnom magamtól azt, amiért négy éven át keményen tanultam. Szeretek bejárni, egyáltalán nem élem meg nehézként vagy fáradtságosnak és jól is megy.


Több hobbim van, amikben sikeres vagyok, és még bőven van hova fejlődnöm és rengeteg lehetőség rejtőzik még ezekben.


Egyszerűen szeretek élni, a haláltól pedig rettegek, szóval nem csak, hogy érdemes élnem, de szeretnék is.

20/L

2020. aug. 15. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
Sosem gondoltam azt, hogy érdemes volna. Nem én akartam megszületni, nem értem, miért kellene hálásnak lennem.
2020. aug. 15. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza: