Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Melyik járművel utaznál inkább?

Melyik járművel utaznál inkább?

Figyelt kérdés

2021. okt. 13. 08:28
A kérdező szavazást indított:
Busz
Trolibusz
Villamos
Metro
Hév
Vasút
34 szavazat
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
A vasút magasan veri a többit, mert van rajta WC! Olyan amilyen, de ha nagy a szükség akkor nem lehet válogatni.
2021. okt. 13. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
91%

A vasút,mert bármennyire sokat szidják,nagy távolságon a kötöttpályás közlekedés biztonságos, kényelmes,gyorsabb és olcsóbb minden másnál.

Sajnos nem minden régióra jellemző a fejlődés,de ahol tömegek utaznak,ott azért sok változás volt.

2021. okt. 13. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Olyan járműveket soroltál fel, amelyeket nem lehet egy kalap alá venni - hatótávolságukat tekintve.

A rövidtávúak közül a metró a leghatékonyabb és leginkább környezetet kímélő, ráadásul nem szakad le véletlenszerű időközönként a felső vezetéke. A felújítása viszont eléggé komoly "hadművelet", - nagyon költséges és nagyon alapos szervezést igényel.

A középtávúak közül nem is komoly a választék, - egyedül a HÉV van.

A HÉV eléggé üzembiztos, pontosan járatják, megbízható, üzembiztos és nyújt annyit, ami elég a gyors helyváltoztatásra. Én rövidebb szerelvényeket járatnák sűrűbben, de ez az én személyre szabott hülyeségem. Budapest klasszisokkal nagyobb kakiban lenne, ha nem járatnák a HÉV-eket, - abban viszont biztos vagyok! Ez is környezetbarát, de ennek is költséges a felújítása - sajnos!

A hosszútávon sem széles a kínálat, - egyedül a vasút van! A vasúttal a csatlakozásoknál vannak a legsúlyosabb problémák és az utazó közönség mentalitásával. Ha az emberek normálisan viszonyulnának a vasúti kocsik rendeltetésszerű használatához és az utazás közben egymáshoz, ill. javítanának a bliccelési rátán, akkor egészen emberinek is lehetne nevezni ezt a közlekedési módot. Itt is a felújítás az egyik gyenge láncszem, - eszméletlen költségeket emészt fel egy-egy szakasz felújítása, üzemben tartása.

Az emberek azon hányada, amelyik megteheti, hogy céges vagy magán gépjárművel vesz részt a közúti közlekedésben, azok többnyire azért részesítik előnyben a privát megközelítést, mert a tömegközlekedésben gyakori, hogy többet időt kell az utazó közönségnek várakozással eltöltenie, mint maga az utazás ideje. Pl. nem feltétlenül lehet arányosnak nevezni azt, hogy egy Pestről Buda külterületéig tartó - lemért - 17 km-es utat 80 perc alatt lehet tömeg közlekedve áthidalni! Ez kilométer per órában nagyjából egy futó teljesítménye! Hülyék lesznek beállni az emberek ebbe a szoborparkba, ha ugyanezt az utat - szabályosan közlekedve is - át tudják hidalni 25 perc alatt. És még hülyébbek lennének koszban, mocsokban, nyomorogva, önmagukról megfeledkezett, emberként viselkedni képtelen "utastársak" között vergődve zötykölődni, ha ezt viszonylag egyszerűen el tudják kerülni. A napi 160 perc "utazást" sehogy nem lehet szembe állítani a maximum 60 perces utazással!

2021. okt. 13. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Attól függ, hogy honnan hová akarok menni. Ha a Lehel tértől akarok HÉVvel menni a Nyugati pályaudvarhoz, akkor meg vagyok lőve, mert nincs HÉV arra. Légy szíves a kérdésedet pontosítsd!
2021. okt. 13. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Autó.
2021. okt. 13. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!