Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Penybe kiabált velem és...

Penybe kiabált velem és megalázott a pénztáros mert megszegtem egy nem létező szabályukat, ezt megtehetik?

Figyelt kérdés

Felpakoltam a szalagra mindent illetve a kartonos sörből és kólából egy-egy dobozzal. Mikor sorra kerültem elkezdett velem kiabálni és rámhivta a biztonsági őrt is, hogy nekem kötelességem mindent felrakni a szalagra mert mi van ha lopok. Így a vevők előtt!


Mikor mondtam akkor mutassák meg ez hol van kiirva vagy leirva akkor mondták sehol de ez a szabály mondta a főnök.

Felhivtam az ügyfélszolgálatot ott is ezt mondták hogy ez a vezetőség utasítása és helyesen járt el a pénztáros.


Kérdés hogyan alázhatnak meg így egy vevőt és a vevönek honnan kellene ezt tudni ha sehova nincs kiirva?

Nem mellesleg a többi boltban ebből még soha nem volt problémám főleg nem hivtak rám őrt és kiabáltak velem a többi vevő előtt!


2023. okt. 22. 17:30
1 2 3 4
 1/31 anonim ***** válasza:
14%

"Penybe kiabált velem és megalázott a pénztáros mert megszegtem egy nem létező szabályukat, ezt megtehetik?"


Megtette, nem? Akkor mi a kérdés?

2023. okt. 22. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/31 anonim ***** válasza:
91%

Ez egy új szabály lehet a Pennyben, régebben én is így csináltam, aztán hallottam, hogy az előttem lévőt udvariasan megkérte a pénztáros, hogy mindent pakoljon fel, azóta felrakom.

Ilyen esetben hasonló stílusban kikértem volna magamnak, hogy lopással vádol.

2023. okt. 22. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/31 anonim ***** válasza:
90%
Hát ez érdekes. Szüleim is ezt csinálják minden alkalommal, mikor karton tejet vesznek, annyi hogy az elején szólnak, hogy a tejből egy karton van. Mindig úgy gondoltam, hogy ez a pénztárosokat védi, most minek rakosgassanak ~10 kilót, ha nem muszáj,meg nyilván gyorsabb is úgy. Sose mondott még senki semmi rosszat érte. Mindenesetre ha ott ez a szabály, akkor ez a szabály, viszont a vevővel akkor sem szabad kiabálni pláne ilyen miatt. Nagynéném boltosként dolgozott egész életében, és mindig azt mondta, hogy a vásárlóra nem emelheti fel a hangját. Meg szerintem ez alap empátia, egy, nem tudhat a vevő se mindent, kettő, mindenki hibázhat. Ilyenkor egy normális ember higgadtan közli hogy ez van, legyél szíves felrakni a szalagra mindent. Nem elkezd kiabálni. Mindenesetre sajnálom, szar érzés mikor üvöltöznek az emberrel.
2023. okt. 22. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/31 anonim ***** válasza:
80%

Nekem úgy tűnik, hogy önmagát alázta meg, nem téged.


A valóságban ez úgy működik, hogy 1 kell a lehúzáshoz, és a többit megnézi a kosárból. Milliárdszor néztem már végig a folyamatot. Vagy majd a 8szor 10-20 kilós dolgokat, pl víz rakjak fel mind? :D Ilyen nincs. Ott sincs, csak nem akarták, hogy tovább menj, ezért össze fogtak.


Amúgy általános az emberi butaságban, hogy ha valamiben járatos vagy(, pl mert ott dolgozol), azt hiszed, mindenki más is tudja. Egy biztonsági őr egyszer már majdnem elkalapáltatta magát velem, amiért bevédte a másik biztonsági őrt, amiért én nem hagytam, hogy feltartson. Én egy vásárló vagyok.. Semmi kötelességem tudni semmiféle szabályt, viszont nekik, mint üzemeltetőknek kötelességük informálni engem mindenről, ami elvárás. Amikor pittyeg a dolog én meg állok és bámul rám a nyomika, majd eljátssza, hogy alap tudni, hogy mit hogyan kell, akkor azért ott már nagyon veszélyes dolgokkal játszanak.., velem.

2023. okt. 22. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/31 anonim ***** válasza:
8%

Malajziaban nem kell semmit kiramolni, csak a lopasgatlot leszedetni, ha a Scan & Shop appot hasznalod.



[link]



#baszki2023van



39F incel

2023. okt. 22. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/31 A kérdező kommentje:

Számomra itt a fő probléma a tajparaszt viselkedésen és a megalázáson túl hogy senki, még a telefonos ügyfélszolgálat sem tudott nekem prezentálni olyan kiírást vagy házirend pontot amibe ez bele lenne foglalva. Csak azt hajtoggaták hogy anfőnök ezt mondta meg a vezetőség által hozott szabály.

És ha nincs ilyen írott utasítás akkor milyen jogon várják el a vevőtől hogy ezt tudja így cselekedjen?


Vagy ha holnap olyan kedvük van levetetik az ember ruháját meg belenyúlnak a s***embe mert a főnök ezt mondta?

2023. okt. 22. 18:32
 7/31 anonim ***** válasza:
90%

Megkérdeztem volna a pénztárostól hogy:

"És ön szerint ezt ilyen hangnemben kell közölni?!"


"Majd közöltem volna vele hogy ez volt az utolsó hogy itt vásároltam!" És nemes egyszerűséggel elsétáltam volna.

A bevásárló kocsi tartalmát meg majd szépen visszapakolják..

2023. okt. 22. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/31 anonim ***** válasza:
93%
Szerintem tegyél panaszt az ügyfélszolgálaton, jó eséllyel kivizsgálják.
2023. okt. 22. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/31 anonim ***** válasza:
0%
Láthatod, hogy meg.
2023. okt. 22. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/31 A kérdező kommentje:

#8


"Felhivtam az ügyfélszolgálatot ott is ezt mondták hogy ez a vezetőség utasítása és helyesen járt el a pénztáros."


"még a telefonos ügyfélszolgálat sem tudott nekem prezentálni olyan kiírást vagy házirend pontot amibe ez bele lenne foglalva"


Bocs, de ennél jobban hogyan jelezzem az ügyfélszolgálaton??? Elmondtam mi történt és NEM nekem adtak igazat.

2023. okt. 22. 19:14
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!