Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Miért kellett megjegyzést...

Miért kellett megjegyzést tennie az eladónak?

Figyelt kérdés

A sztori a következő: Bementem egyik haverommal egy lerakatba hogy veszünk topjoy üdítőt. Amikor bementünk kerestük,de nem volt és elindultunk kifelé gondolván,hogy mivel itt nincs akkor veszünk máshol. Amikor már majdnem odaértünk az ajtóhoz akkor halljuk hogy az eladó nő a pultból odaszól,hogy: Köszönjük a vásárlást,gyertek legközelebb is!

Részben elismerem hogy hülyeség volt úgy bemenni a boltba hogy nem vettünk ott semmit,de nem tudtuk előre hogy lesz-e ott amit szeretnénk. De szerintem teljesen felesleges és bunkóság is volt így odaszólnia. Ti mit gondoltok a helyzetről? Hogy látjátok?


2017. júl. 29. 14:35
 1/8 anonim ***** válasza:
37%

Semmit....

Eléggé erzékeny lehetsz, ha ez ilyen mély nyomot hagyott benned.

2017. júl. 29. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
90%

Nem tudhatátok,hogy nincs ott olyan

Az eladónak szerintem semmi köze ahoz hogy vesztek e valamit

Őszintén éb lehet ,beszoltam volna neki de inkább ilyet ne tegyetek

2017. júl. 29. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
90%
Vannak akik mindig probaljak masokon kitolteni az idegesseguket,problemajukat. Legjobb levegonek nezni oket, vagy pl ebben a helyzetben visszamondani egy "van mit"-et, vagy hasonlot.
2017. júl. 29. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
A panaszkonyvet elkerhetetek volna vagy szolhattatok volna az uzlet vezetojenek. Nem szabad az ilyesmit hagyni, mert elrontja a napotokat.
2017. júl. 29. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
41%

Szerintem teljesen udvarias volt az eladó a legtöbb nem is köszön. Érdekes lett volna a panaszkönyvben a bejegyzés vagy siránkozás a vezetőnél ,hogy felháborító kártérítést követelek mert az eladó így köszönt el :Köszönjük a vásárlást,gyertek legközelebb is!

Rajtatok röhögne mindenki.

2017. júl. 29. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
89%

Szerintem bunkó volt, de nem kell foglalkozni vele.

Èn úgy gondolom, ha valahol nincs az, amit szeretnèk, akkor nem vagyok köteles valamit akkor is venni. Az a halálom, amikor nem találunk boltban valamit, a párom meg erősködik, hogy de legalább valami apróságot vegyünk, mert ciki vásárlás nèlkül kimenni.

Szerintem meg nem az. Szètnèztem, nincs olyanjuk, ami nekem kellene, akkor kijövök, teszek a vèlemènyükre.

2017. júl. 29. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Mondani kellett volna, hogy mit kerestek és nincs, köszi akkor viszlát.

De a boltos is ritka bunkó, mert ezt bunkóságból mondta oda.

2017. júl. 29. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

5-ös hozzászóló: az eladó nem "udvarias" volt hanem iróniából vetette oda a "köszönjük a vásárlást"-mondatot. Hiszen nem vettek semmit. Vagyis tapló volt. Vagy ez neked nem esett le?, Persze, van olyan ember, aki a taplóságot "udvariasságnak" veszi...

Kérdező: "Szívesen, máskor is!" Én ezt válaszoltam volna a helyetekben.

És nem, nem kötelező vásárolni mindenképp valamit, ha nem találunk semmi olyat, amit megvennénk. Én is voltam eladó, nálunk is volt, hogy csak szétnéztek a boltban, majd kimentek. Eltöltötték az idejüket, nézelődtek, nem volt az az áru, amit kerestek, azt kész. De nem húztam fel magam ezen, nem szóltam be senkinek.

2017. júl. 29. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!