Ebben hol a marketing?
Figyelt kérdés
Miért von be egy éveken át sikerrel forgalmazott terméket egy cég?
Miért jobb nekik, ha az nincs többé? Mit nyernek, ha nem forgalmazzák, pedig jó volt?
(Én most kozmetikai terméken vagyok felháborodva, de általánosságban is helytáll)
2017. szept. 21. 11:20
1/4 anonim válasza:
Az hogy te és pár ismerősöd ezt vette, nem biztos, hogy fenn tudta magát tartani a termék, illetve presztízstermék se volt ezek szerint. Miről van szó konkrétan?
2/4 A kérdező kommentje:
Egy drogériás márka (Panetene) egyik hajpakolásáról. Èvekig forgalmazták, ebből gondolom, valaki csak vette. Én is sokáig használtam.
Aztán egyszercsak eltűnt. Jött egy új széria, a többi termékük megújult, de ebből nem hoztak ki, csak simàn megszűnt
2017. szept. 21. 11:33
3/4 A kérdező kommentje:
*Pantene
2017. szept. 21. 11:34
4/4 anonim válasza:
Amikor kiderül pl. hogy rákot okozott, vagy minden második nő ettől kopaszodott, akkor inkább gyorsan bevonják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!