Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Áruházi dolgozók ti hogyan...

Áruházi dolgozók ti hogyan kezelitek a frusztrált bunkó vásárlót?

Figyelt kérdés
Van erre valami protokoll? Vagy tréningeken ezt tanítják?

2019. szept. 4. 20:53
 1/7 anonim ***** válasza:
54%

😂😂😂

Kitöltik a frusztrációt a következő vevőn, jól odaverik, ami törékeny, és úgy köpi oda a végösszeget, mintha nem 456 ft lenne, hanem ku.rvaanyád.

Ezen kívül a raklapok csapkodása, direkt út közepére pakolása, és a kisebb gyerekek eltaposása is remek feszültség levezető.

Tanfolyamon azt a flegma, bunkó arcot tanulhatják, amivel a világban léteznek. Egyedül akkor kedvesek és segítőkészek, ha 180+ cm magas, helyes, jó testű férfi vagy.

2019. szept. 4. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem áruházában dolgoztam, de pénztáros voltam (diákmunka), én szimplán nem csináltam belőle nagy ügyet, aki bunkó volt, azzal rideg, flegma voltam, amennyiben okoskodott megmondtam neki, hogy téved, nem lehetséges amit szeretne, olyan jegyet kap, amelyre jogosult, illetve, hogy legyen türelmes, mert a megjegyzéseitől nem lesz gyorsabb a kiszolgálás, és nem nyitunk vagy zárunk előbb, mint ami ki van írva.
2019. szept. 4. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
84%
A bunkókkal direkt semleges, érdektelen vagyok, mintha meg se hallanám, mert tudom, hogy azt várják, hogy én is bunkó legyek, hogy jól összeveszhessen valakivel. Nem adom meg neki ezt az orgazmust.
2019. szept. 4. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
11%

Látom első te aztán nagyon okosnak érzed magad. Kár hogy valójában nem vagy az.


Kérdező: Nyugodtan. Előbb-utóbb megunja és elmegy, ha nem reagálsz rá.

2019. szept. 4. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

3 évet voltam kereskedelemben, bőven elég is volt ennyi az emberekből....

Próbáltam mindig higgadtan kezelni a vevőket, hidd el, mikor már eleve ordibál és reszket a dühtől csak összezavarja ha az ember mosolyogva válaszol. Nagyon nehéz, de sajnos másképp nem lehet. Minden tiszteletem a kasszásoké, mert nekem legalább annyi menekülésem volt hogy egy-egy ilyen vevő után bementem 5-10 percre a raktárba...

2019. szept. 4. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Én is megerősítem, hogy a mosoly a legjobb megoldás. Vagy ha úgy beszélsz vele mint egy 3-5 éves gyerekkel.


Pl. Én nem voltam sem kasszas, sem arufeltolto, de áruházban dolgoztam, irodai munkát.ha ki akartam menni ebédelni vagy levegőzni, mindig keresztül kellett mennem az áruházon (nyakbalógó, céges mellény volt rajtam), szóval mindig egyből megtaláltak a vevők :D


Egyszer egy 60-as bácsi elkezdte a polcról az arucimkeket tartó műanyag csíkot lefeszegetni, sőt a mágneses részt a végén le is törte.

Közben habzott a szája, hogy "miért van itt ennyi ár kiírva, hát nem lehet eligazodni!"

Elkapott engem is, hogy "miért van 1 termék alatt két ár?!"


Aztán szépen, mint egy óvodás gyereknek, levezettem:

"Tudod, az egyik számocska azt jelenti, hogy csak egy üvegecskét pakolsz a kis kosárkádba, a másik számocska - látod milyen naaaagy számocska az? - azt jelenti, hogy egy csomagban több üvegecske is van, vagyis a kosárkádba egyszerre soook-sook üvegecskét teszel be egyszerre... A felnőtt nénik és bácsik már tudnak olvasni, egy nap majd sikerülni fog neked is."


És ezután még motyogott valamit, leverte a még félig lógó műanyagot, aztán elment.

De én olyan higgadt maradtam, hogy csuda :D

Ha neki állt volna feljebb, biztos kifizettem vele a kárt, de igazából egy ragasztócsíkkal meg lehetett oldani.termeket nem tört össze.

Akkor viszont a lelkivilágát én is széttörtem volna xd

2019. szept. 5. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Egyszer dolgoztam boltban, nyári munka keretében. Soha többet nem mennék.

Aki bunkó, idegbeteg paraszt volt azzal én is bunkó voltam és visszaszóltam.

Az első pár napban tűrtem, mert kedvesnek kell lenni a vevővel, de utána úgy voltam vele elmehetnek az anyjukba. Nem kaptam olyan hűűdefaxxa fizetést hogy elviseljem azt, hogy alja kutyaként kezeljenek.


Már az első napomon leállt velem ordibálni egy 40 körüli buz1, hogy miért kerül anyiba egy termék meg miért nincs kint a másikból több. Mindennek elhordott. Nem is tudtam válaszolni se, mert folyamatosan nyomatta. Amúgy direkt velem ordibált, nem az idősebb munkatársakkal. Másik felnőttel nem lett volna elég férfi hogy ordítson.

2019. szept. 5. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!