Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Romlott étel rendelése után...

Romlott étel rendelése után beteg lettem. Ti bejelentenétek a helyemben?

Figyelt kérdés

Alapjában, konfliktuskerülő vagyok és soha nem szeretnék senkinek rosszat okozni, de tegnap késő este rendeltem 1 adag ételt egy étteremből, amitől rövid időn belül víz állagú hasmenésem lett. Azóta is rosszul vagyok, gyenge, és folyamatosan hányok/fosok, és fekszem.


Mivel semmi mást nem ettem azon kívül tegnap, így teljesen biztos vagyok benne, hogy az okozta.

4 napja ki sem léptem szinte a lakásból, mert home officeban dolgozok gőzerővel, plusz mellette saját vállalkozással is foglalkozok itthonról.


Az utóbbi 2 napban használhatatlan vagyok, de lassan el kellene indulnom fodrászhoz, plusz estére 40 ezer ft értékű színházjegyünk van, amit tavaly vásároltunk, azóta ezt a napot vártuk, de a betegség lehet, hogy tönkretesz mindent.


Gondolkoztam rajta, hogy bejelentem a nébihnél, ti megtennétek?


2023. aug. 17. 13:07
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
75%
Én megtenném. Jobbulást!
2023. aug. 17. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
70%
Igen, és az étterem felé is tehetsz panaszt.
2023. aug. 17. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 Shaddark ***** válasza:
12%

Én az étterem vezetőt hívnám fel, ha lesz...ja akkor csak a nébihet.

Egy ember miatt nem büntetném mindet. Ha az egész hely olyan, amilyen az úgyis kiderül egy hívásból.

2023. aug. 17. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
34%

Mondjuk ez még nem bizonyítja, hogy az étel volt a hibás.

Ráadáaul a NÉBIH sem tud semmit tenni azzal, hogy te a tegnapi kajától føsol. Igen, kiszállhatnak az étterembe, de könnyen megeshet, hogy mindent rendben találnak.

2023. aug. 17. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
47%

Mi nem ettük meg anno, így nem lettünk betegek. Kiküldte az étterem amit rendeltünk, de ahogy kinyitottuk a műanyag dobozt, érződött, hogy romlott, a köret tetején meg már látszódott a penész. A másik étel pizza volt, annak az alja penészes volt.


Felhívtuk az éttermet, aki felvette, kb annyira nem érdekelte dolog, mintha azt mondtuk volna, hogy fúj a szél odakint. Küldünk egy e-mailt képekkel. Felhívott minket egy nő, hogy nagyon sajnálja, ilyen még soha nem fordult elő. Kérdezte, hogy hogyan szeretnénk, hogy kompenzáljon minket az étterem, küldjenek-e másik ételt, vagy ezt a rendelést újra? Mondtuk, hogy ezek után nem nagyon szeretnénk tőlük ételt elfogadni. Nagyon sajnálkozott, de kijelentette, hogy sajnos pénzt nem tud visszaadni és arra hivatkozott, hogy azért, mert kártyával fizettünk.


Mi szóltunk a nébihnek, azóta már bezárt a hely.

2023. aug. 17. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim válasza:
28%
Ha tegnap este rendelted, akkor nem a kaja miatt avgy használhatatlan 2 napja + emiatt 4 napja nem léptél ki a lakásból, az hogy jön össze?
2023. aug. 17. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
73%
Hatos, úgy, hogy nem volt sehol, ahol összeszedhetett volna valamilyen nyavalyát...
2023. aug. 17. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
33%
minek rendeltél romlott ételt?
2023. aug. 17. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
0%
Nem kötelező rendelni és lustának lenni, főzhetnél is magadra.
2023. aug. 17. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
56%

Ha nem érezted rajta, hogy romlott lett volna, akkor simán lehet, hogy az egyik dolgozónak van valami fosós-hányós vírusa, azt meg kb. csak akkor lehet bizonyítani, ha többeknek is hasonló panasza lett, miután ott evett. Ezzeh be kell jelenteni az esetet a NÉBIH-nél, igen.

De az is lehet, hogy már régebben összeszedted valahol, csak pár napig lappangott a szervezetedben.

2023. aug. 18. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!