Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Titeket érdekel más élete?...

Titeket érdekel más élete? Vagy velem van a baj?

Figyelt kérdés

9.-es diák vagyok. A minap beszélgettünk az osztálytársaimmal, ilyen tipikus téma merült fel, hogy az egyik lány szakított az egyik fiúval egy másik osztályból.

Nem ismertem a fiút így megkérdeztem, hogy ő kicsoda. A társaság nagyrésze bámult, hogy én hogy-hogy nem ismerem.

Őszintén szólva egyetlen fiút sem ismerek a suliból. Míg ők már két osztálynyinak tudják a nevét. Ezt furcsának találták


Másik eset. Anyukámtól megkérdeztem, hogy mi az ami feltöltődést okoz neki. Azt felelte, hogy ha kipletykálja az embereket a hátuk mögött, ha bámészkodhat, cél nélkül sétálhat, ha megtudja, hogy másnak baja van akkor örül...


És csak engem nem érdekel abszolút más élete? Vagy mi? Most ez azért van mert fiatal vagyok? És pár év múlva én is pletykás, és kárörvendő leszek?...


Az az igazság, hogy nem érdekel a divat, más szerelmi élete, legyen az celeb, vagy szomszéd, vagy osztálytárs. Nem érdekel az, hogy miért veszekedik ez, vagy az...

Titeket érdekel más élete? Vagy csak én vagyok a fura?



2015. jún. 15. 17:45
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
48%
tl;dr nem érdekel.
2015. jún. 15. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
74%

En is ilyen vagyok, mint te, felnottkent. Nem erdekel, hogy kivel mi van. Csak a csaladtagok, baratok, kozeli ismerosok.


Igy legalabb az energiaimat sajat magam fejlodesere és az eletemre forditom.

2015. jún. 15. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:

#1-nem értem :/

#2-akkor legalább nem vagyok egyedül :'D

2015. jún. 15. 18:02
 4/14 anonim ***** válasza:
73%
Engem se nagyon izgat, hogy kivel mi van. Nem tud érdekelni.
2015. jún. 15. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
47%
Nem érdekel, de azért megkérdezted, hogy minket érdekel-e :)
2015. jún. 15. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza: