Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Hogyan viseljem el az emberi...

Hogyan viseljem el az emberi hülyeséget? Pénztáros vagyok.

Figyelt kérdés

Szeptemberig melózok egy strandon a pénztárban.


Előtte még soha nem melóztam ilyen helyen,szóval szokatlan még a helyzet. Nav gépet kezelni,számítógépen felvinni az összeget,megerősítést kér a gép 3x legalább.

Ha jönnek az emberek akkor nem köszönnek,flegmáznak,de elvárják,ha odajönnek akkor Istenként kezeljük őket.

Ha 10 másodpercet várni kell akkor már átkozzák az anyámat,hiába mondom hogy kezdő vagyok,kell egy kis idő míg belejövök,nem érdekli őket.

Elmondom az embereknek többször,hogy mennyi a jegy,de értetlenek és nem értik meg.

Aztán jönnek a cigók meg a nyuggerek,akikkel még rosszabb a helyzet.

A munkatársakat meg hiába kérdezgetem,nem segítenek.

Én dramatizálom túl a dolgokat?


2015. aug. 7. 17:20
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
Hagyd figyelmen kívül ezeket, mert a pénzért csinálod nem a barátkozásért. Ha meg idegeskedsz ilyeneken akkor próbálj meg máshol dolgozni, ahol nem kell emberekkel foglalkozni.
2015. aug. 7. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
Diákmunkán vagy?
2015. aug. 7. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 A kérdező kommentje:
igen,megyek egyetemre.
2015. aug. 7. 17:35
 4/21 anonim ***** válasza:
Ezt a kis időt csak kibírod.
2015. aug. 7. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:

Ez már csak így megy, sok a buta, türelmetlen ember. Neked mázlid van nem kell sokáig benne lenni. Én külföldön dolgozom vendéglátásban, mondjuk váltok majd mert nem bírom, és nem a munkát, nem a minimum 12 órás talpalást,hanem az embereket. Tudnék mesélni! :D

Pl egy alkalommal ruhatàrosként dolgoztam. Jön a vendég h adjak neki de máris kávét.....anyukád, látod h mögöttem kabátok sorakoznak, nem egy kàvéfõzõ....mert még ha azt mondja h szeretne inni egy kávét, de nem találja h hová menjen, akkor segítek neki, de így....Gondolkodtam h leírom könyvben a tapasztalataimat. Jót lehetne bosszankodni, röhögcsélni..

2015. aug. 7. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
0%
Ha ennyire nem bírod ezt miért nem a földbe mész kapálni? Ott nem kell jópofiznod senkivel és nem kell számítógépbe felvinni semmit. Ő a vevő, ő fizet, neked ezt el kell viselned.
2015. aug. 7. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:

#6 csak éppen nem neki fizet...

Csak azt tudom mondani, hogy rövid idő, bírd ki, tapasztalatnak jó lesz.

2015. aug. 7. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 A kérdező kommentje:

6-os válaszadó.

A földbe kapálni (??) :) Te se jártad ki a 8 osztályt.

2015. aug. 7. 20:49
 9/21 anonim ***** válasza:
100%

Ignorálni kell az ilyeneket, mást nem nagyon tudsz sajnos tenni.

Megértelek. Én rövid ideig pénztáros voltam a mekiben, borzalmas volt. Nem csak a munka volt szörnyű, hanem a vevők is rátettek erre egy lapáttal. Van nagyon sok frusztrált, ideges (vagy akár már idegbeteg) ember, aki feszült, tele van komplexussal, de ugye ezt a munkahelyén nem adhatja ki, ott meg kell hunyászkodnia. Na az ilyenek többsége bxszogatja állandóan az eladókat, bunkóznak, fölényeskednek, mert végre ők vannak olyan helyzetben, hogy parancsolgathatnak valakinek, és nem nekik parancsolnak.

Volt olyan nálunk, aki úgy jött oda, mintha valami fél Isten lenne, közölte mit kér, majd be is szólt, hogy tanuljuk meg végezni a munkánkat. Miért szólt be? Mert nem volt előtte a kaja 10 másodpercen belül. Az ilyen tuskókkal nem lehet mit kezdeni. Akinél az alapvető illemszabályok hiányoznak, az reménytelen eset. Viszont az esetek nagy többségében tényleg nem az eladóra/pénztárosra haragszanak, még ha ez nem is úgy tűnik, csak valakin ki akarják tölteni a munkahelyen/otthon felgyülemlett feszkót.

2015. aug. 7. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
100%

Az ilyen emberek a munkahelyükön általában a 120. senkik, nekik dirigálnak és nekik osztják a feladatokat, a főnök meg azt sem tudja róluk, hogy léteznek egyáltalán. Aztán amikor őt szolgálja ki a pénztáros/ügyfélszolgálatos, stb, akkor nyeregben érzik magukat, hogy most ők a "fejesek", így sok ember ki is használja ezt sajnos.

El kell ereszteni ezeket a füled mellett. Nálam csak egyszer fordult elő az, hogy a vendég (egy kb 50-es hapsi, és ügyfélszolgálatos voltam) az ötödszöri elmagyarázásra sem akarta elfogadni, hogy X meg Y ennyibe kerül (mert hát miért annyi? biztos átverem, mert 10 évvel ezelőtt nem annyiba került és különben is egy kis taknyos suhanc vagyok fogjam be a pofám, stb), valamint állandóan bunkózott és beszólogatott, így közöltem vele, hogy be lehet fejezni a műsort, vagy szólok a főnöknek, és vele bunkózhat erről, mert én nem tehetek róla, hogy ez meg az annyiba kerül, amennyibe.

Jött a főnök, és kiosztotta ezt a barmot, hogy most már elég a szemétkedésből, kellemetlenkedjen máshol.


Hidd el, ha a főnök normális, nem fog ezeknek igazat adni. Nem is értem, hogy valaki hogy lehet annyira agyilag nulla, hogy nem fogja fel, hogy mi mennyibe kerül, és az eladót vonja felelősségre a drágulásért. Ha nekem ilyen alkalmazottaim lennének, én megengedném nekik, hogy a bunkózásnál ne hagyják magukat.


Kérdező, te se hagyd magad. Ha valaki már nagyon feszíti a húrt, szólj vissza. Mondd meg neki, hogy állítsa le magát, vagy hívod a főnököt, és akkor vele üvöltözhet.

2015. aug. 7. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!