Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért van az, hogy jópár...

Miért van az, hogy jópár ügyvédnek, orvosnak jó egy egyszerü gombos teló egy egyszeri embernek meg Iphone vagy egyéb okostelefon szükséges?

Figyelt kérdés

2015. aug. 14. 13:54
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
95%

az egyiknek telefon kell a másiknak meg a menőség...


Én programozó vagyok sokáig KP520-m volt, most SII-m van, pénzem lenne kb akármilyen telefonra amilyet akarnék...

Nekem pl elég telefonálásra, sms-re, skypera, pár játékra, szöveges feljegyzésre, böngészésre...


Talán hónapok múlva az egyik új projektem miatt veszek erősebb telefont, de azt sem villogásra...


Én azt a haveromat sem ítéltem el akinek fekete-fehér telefonja volt, telefonálásra az is jó :)


22F

2015. aug. 14. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem attól is függ, mire használod, de tény, hogy sokaknak státuszszimbólum. Mióta okostelóm van, sokkal ritkábban használok más eszközt, a határidőnaplótól a kapcsolattartásig, online ügyintézéstől a navigációig minden megoldható egyetlen, zsebben hordható kütyüvel.
2015. aug. 14. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

Attól is függ, milyen üzletágban dolgozol. Én pl. vállalkozó vagyok (marketing tanácsadás, websiteok, stb.), van hogy előbb kell megválaszolni egy emailt, minthogy az egyáltalán megérkezne :) Ilyenkor nincs idő arra, hogy hazaérjek, bebootoljam az öreg PC-t és megírjam az emailt. Van, hogy megállok a leállósávban és onnan küldök emailt.

Ehhez kell az okostelefon, elképzelni nem tudnám nélküle az életem. Iphonet meg azért vettem, mert villámgyors és egyszerűen használható. Kirpbóbáltam Androidot, Windows Phonet, mindent ami csak létezik, csapnivaló volt mind.


Én azt gondolom egyébként, hogy az orvost vagy az ügyvédet inkább felhívják ha bármi kérdésük van az ügyfeleknek és nem emailt küldözgetnek. Mint írtam is, biznisztől függ.

2015. aug. 14. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?