Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Hogy lehet kezeni a panaszkodó...

Hogy lehet kezeni a panaszkodó embereket?

Figyelt kérdés

Ügyfélkapcsolatosként dolgozom, többnyire visszatérő ügyfelekkel. Napi szinten rengeteg emberrel találkozom. Megdöbbentően sokan vannak, akik minden miatt panaszkodnak és bosszankodnak. Már a munkahelyváltáson gondolkozom, mert nem tudom jól kezelni azt, hogy ennyien rám öntik a saját magán problémáikat. Van, aki csak valami ürüggyel azért jön, hogy elmondja, aznap min kell bosszankodni. Imádnak felháborodni minden kis sz@rságon. Attól félek, hogy egyszer elszakad a cérna, beolvasok valakinek és nem leszek túl udvarias.

Miért bosszankodnak az emberek és hogyan lehet az ilyen bosszankodó, panaszkodó embereket udvariasan kezelni?


2019. jan. 27. 08:51
 1/5 anonim ***** válasza:
Odafigyelést és megértést mutass. Ha pedig olyannal jönnek hozzád, ami nem a munkád, udvariasan de határozottan küldd el.
2019. jan. 27. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
77%
Legfőbb a türelem. Ha nem vagy az a típus, akkor gondold meg a váltást. Ha a cég ügyeiről panaszmodik, vagyis téged ez érint, akkor minden tőled telhetőt meg kell tenned, hogy kielégítsd őt. Ha csak szimplán nagánügyben panaszkodjk, akkor finoman le kell rázni. "Ne haragudjon, de vár a munka" és hívod a következő ügyfelet.
2019. jan. 27. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Ha úgy érzed, lelkileg megterhelő ez az állás számodra, keress megoldásokat:

-stresszmenedzsment módszerek megtanulása és alkalmazása,

-kiégésmegelőző tréning,

-másik munkahely.

2019. jan. 27. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Sokak úgy érzik, hogy üres lenne az életük, ha nem bosszankodhatnának mindig valamin.

Vannak olyanok is, akik az egyéb, életük más területén felgyülemlett feszültséget bosszankodással, felháborodással vezetik le.

2019. jan. 27. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Nehéz kérdés, hogy miként lehet kezelni. Hallgasd meg őket, de ne éld bele magad semmibe, amit mondanak, ha az nem a munkáddal kapcsolatos, bár ha adott üggyel kapcsolatos és jogtalanul méltatlankodik az illető, akkor nem tudom miként lehetne kezelni.

Egyéb esetben lehet az a hatásos, ha bólogatás/egyetértés van, nem leszel ideges stb, így talaán hamarabb lehiggad a másik.

2019. jan. 27. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!