Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Előfordult már, hogy panaszkod...

Előfordult már, hogy panaszkodott rátok egy ügyfél/vásárló a főnöknél? Mi lett a következménye?

Figyelt kérdés

2019. aug. 7. 23:15
 1/10 anonim ***** válasza:
95%

Nálam (még) nem, de kollégánál igen, aki fegyelmezni merészelte a visító, rugdosódó, hisztis kölyköt. Természetesen a szülő halálosan fel volt háborodva, azonnal kérette a főnököt.

Következménye annyi volt, hogy “így tovább”. Mondjuk az itt említett kollégára soha nem volt még egy panasz sem ezen kívül, dicséret viszont annál több szerepelt a vendégkönyvben.

2019. aug. 7. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
77%

Ez azért függ attól, hogy mi történt. Lásd az első hozzászóló esetében, azért semmilyen felettes nem annyira hülye, hogy nem tájékozódna az ügyben. Ilyen esetben az ügyfélnek tolnak egy "Persze hölgyem/uram, kivizsgáljuk az ügyet!" sablon szöveget, majd ejtik a témát és megy mindenki vissza dolgozni.

De mondjuk ha egy olyan szitu lenne, hogy romlott kaját vettél, vissza viszed, és a kiszolgáló neki áll kiabálni veled / telefonon felkeresed a céget informálódni normális hangnemben, ő meg úgy beszél veled mint egy utolsó csótánnyal, nem biztos, hogy csak egy ejnye-bejnyével elintézik. (Főleg ha több ilyen esete is van az adott munkásnak!)

2019. aug. 7. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
19%

Múltkor odaszaladt hozzám egy nő, hogy ő a másik medencèben majdnem megfulladt(amihez nem is én tartozom), és ezt jelezni fogja a főnökömnek(kötelező nèvtàblàt viselnünk), és előadta magát, hogy ő haldoklott és én semmit nem csináltam. Harmadik munkanapom volt, bepànikoltam, hogy mi lesz. Gyorsan a nő után rohantam és tàjèkoztattam, hogy az a medence ahol ő állítólagosan fulldoklott nem is az én felelőssègem, végül sikerült elsimítanom az ügyet.

Szeretem a melót, de nagy felelőssèg, ha valaki panaszt tesz rám az a legkevesebb, hogy kirúgnak...Ezért próbálok maximàlisan figyelni mindenfelè, de már műszak végén igen nehéz(12 óra munka).

2019. aug. 7. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
80%

Persze. Egy alkoholista vén idióta köszönés nélkül odajött hozzám, hogy ő keresi ezt az akciós terméket. Elmondtam neki, hogy még nem érkezett belőle, de körbetelefonálhatok más áruházakba. De neki most kell, ott van az újságban, akkor olyan nincs, hogy nincs. Elmondtam megint, hogy még nem érkezett, jöjjön vissza 2-3 nap múlva. De menjek, nézzem meg a raktárban. Nem néztem meg, mire felháborodottan követelőzött, hogy vagy lesz termék, vagy kérni fogja a panaszkönyvet. Odakísértem a vevőszolgálatra, felvették a jegyzőkönyvet, és kész.


A következmény egy hónapokon át tartó, egyre komolyabb szopatási hullám volt, aminek áthelyezés lett a vége. Miután ezen túlestünk, a vevők még hónapokig keresték a nagydarab szakállas embert, aki segített nekik minden alkalommal, továbbá a kollégák a mai napig is felemlegetnek, pedig már jó ideje annak, hogy kiléptem. Ezen felül a kérdéses részleg forgalma megcsappant, mára pedig meg is szűnt a borzasztó eladási számok miatt.

2019. aug. 8. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:

Köszi, ment a zöld kéz mindenkinek.

Jöhetnek még történetetek!


Aztán én is leírom majd, mi történt velem.

2019. aug. 8. 00:58
 6/10 anonim ***** válasza:
87%
Igen, volt, hogy szóbeli figyelmeztetést kaptam közvetlen vezetőtől, volt, hogy csak egy enye-benyét. Szerencsére írásbelit nem kaptam soha.
2019. aug. 8. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
87%
Minden alkalommal előlettem véve mintha embert öltem vna kb, pedig teljesen kulturáltan és kedvesen kezeltem az idiótákat is. A kollegák sem értették mire ez a nagy felhajtás.
2019. aug. 8. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
84%
Férfi vagyok, laszinó éttermében dolgoztam mosogatóként. Egyszer, amikor vittem a helyükre a mosott tányérokat, észrevettem, hogy két kínai öreg 3,14-csa az egyik asztaltól nagyon néz engemet. Másnap kaptam a főnöktől az infót, hogy vendégek panaszkodtak, hogy hosszú hajam van, és az biztos belehullik az ételbe. Pedig össze volt kötve, de onnantól nem volt elég, hajháló is kellett. Ahogy emkékszem, az a két szemét öreglány, direkt körbenézegetett, vizslatgatott mindent, hogy bele lehet-e valamibe kötni. És az röhej, hogy a pincérlányok többsége is hosszú hajú volt, ők is ugyanúgy ételközelben voltak, nekik mégsem kellett hajháló.
2019. aug. 8. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
laszinó=kaszinó
2019. aug. 8. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
Benzinkút. Pár éve szólt a főni, hogy valamelyik szolgáltató, (Vodafone vagy tmobile volt asszem) telefontöltéséről nem adhatunk számlát, mert segget lehet törölni vele, bekell menni a szolgáltatóhoz, ott adnak neki, ha kér. Éjszakás voltam 10 óra körül bejön egy olyan 50es faszi, telefontöltés, számlát kér. Mondom nem tudok adni. De neki márpedig kell. Szépen elmondtam újra hogy nekem kiadták, hogy nem írhatok róla, az okokat is elmeséltem. Elkezdett velem üvöltözni, márpedig de és de. Én meg akkor sem adtam neki, és a kúton tartózkodó fiatalok és a kutasfiú védett meg tőle, és kiterelték fizetés után, mert úgy elborult az agya. Jó ezt elkönyveltem, hogy hülye, és dolgoztam tovább. 2nappal később megyek be csak egy 8 órát tolni, a 12óra helyett, főnök vár. Kérdezte mi volt aznap éjjel? Elmeséltem mindent neki. Adtál neki számlát? Mondom nem adtam, nem lehet kész. A válasz jól tetted, semmi gond nincs, csak a csávó három A4-es oldal panaszt írt a kútnak este 10:50kor. És pedig nekem is inkább a pozitív értékelésej voltak többségben. Ez az egy negatív volt, de ez így utólag vicces már. 😁
2019. aug. 16. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!