Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Szobalány munkára való jelentk...

Szobalány munkára való jelentkezéshez csak önéletrajzot küldjek vagy motivációs levelet is?

Figyelt kérdés
2019. dec. 25. 10:18
 1/9 anonim ***** válasza:
Ha nem kérnek motivációs levelet akkor fölös szerintem.
2019. dec. 25. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Szerintem irj egy rovidet, amiben kifejted a korabbi tapasztalataidait, es talan azt, hogy "miert szereted" ezt a munkat.

Nem baj az, ha latjak, hogy ossze tudsz rakni 2 mondatot.

2019. dec. 25. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Van, ahol referenciát is kérnek, vagy jó, ha küldesz.
2019. dec. 25. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
De nekem nincs semmi tapasztalatom csak érettségim van és pályakezdő vagyok.
2019. dec. 25. 11:25
 5/9 A kérdező kommentje:
Az volt odaírva, hogy tapasztalat előny de nem feltétel és gondolom megpróbálom mert mégis jobb lenne,mint gyárba menni.
2019. dec. 25. 11:25
 6/9 anonim ***** válasza:

Akkor annyit irhatnal, hogy miert szeretned ezt a munkat. Szeretsz takaritani, szereted a tisztasagot, OCD-d van, szoval a munka tokeletes lenne, szeretsz masokkal torodni, jobba tenni a nyaralasukat, szeretnel a turizmusban dolgozni es ez egy jo mod, hogy meglasd, hogy mukodik egy szalloda. stb


Tudod, rizsa.


Attol fugg hova jelentkezel, de pl ahol en dolgozom, kis vendeghaz, kaptunk vagy 50 oneletrajzot, ahol nem volt level melle, az kb kuka volt. Persze, nem tudom, hogy mashol hogy megy ez, de szerintem sosem art.

2019. dec. 25. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
78%

Minek írjon?


Úgy is megkérdezik majd interjún. Ha nem kérik a motivációs levelet teljesen felesleges.


Amennyiben meg van alkalmasabb ember rá, akkor úgy sem a motivációs levele alapján fogják őt választani.

2019. dec. 25. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza: