Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Életem lehetősége, de minden...

Életem lehetősége, de minden nap sírok hazafelé, folytassam vagy hagyjam?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Az új munkahelyemmel kapcsolatos a kérdésem. Diák vagyok, jelenleg mesterszakos, jövőre végzek. Sajnos az első diplomámat megbántam, más területen szeretnék dolgozni, így a papírjaim jelenleg nem valami beszédesek álláskeresésnél. Szeretnék estin elvégezni egy másik szakot, de egyelőre csak küzdök, hogy még időben legyen tapasztalatom is a szakmában, ha már elsőre nem a jó szakra mentem és 27 leszek, mire diplomával is igazolni tudom a tudásom... Eddig nem volt szakirányú munkahelyem, most viszont megadatott a lehetőség.


A cég, amihez kerültem, csodálatos. Szakmai feladatokat bíztak rám az első perctől és hosszú távra terveznek, fél év múlva elkezdhetem a hivatalos, 3-4 hónapos gyakornoki programot azon a területen, ahol később szeretnék dolgozni, majd ha jól sikerül, nyitottak rám főállásban is... Egy kikövezett út, a legtöbb, amire jelenleg szükségem van. Örülök neki, hogy szakmai kérdésekről gondolkodhatok és bár még elég egyszerű feladatokat kapok, érzem, hogy ez valaminek a kezdete. Tetszik az agilitás, az egyéb juttatások, a fizetés, viszont a részleg, ahol dolgozom, nem az igazi...


Sajnos mentornak egy hihetetlenül bunkó, gyerekes embert kaptam. Fiatalabb nálam, jóformán szórakozni jár be, 4 órából egyet, ha dolgozik, a többit elkávézza, eldumálja, elmobilozza és elmegy játszani a többiekkel inkább. Ha ez nem lenne elég, nekem sem sokat segít, bunkón válaszol és a kötelezőn kívül nem is szól hozzám egész nap. Sajnos így nehéz tanulnom, általában mindig mások mentoraitól kérdezek...