Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Nagyon nem élvezem a munkám,...

Nagyon nem élvezem a munkám, rájöttem nem ez az én irányom, nem bírok emberek között a boltban ennyit talpalni. Sose fogom megszokni, depis lettem. De nem mondhatok fel mert diák vagyok szerződésem van sajnos a bolttal. Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Nem szeretek sok ember között lenni. Olyan ideges vagyok 8 órát talpalni mindennap ugyanott ugyanazokkal akiket utálok. Nem bírom. De nem szálhtok ki. Tompa vagyok egész nap mióta ott dolgozok, semmihez nincs kedvem, külsőmet is elhanyagolom, elsírom magam a sorok között.

#munka #rosszul válaasztottam
2022. júl. 16. 08:15
 1/10 anonim ***** válasza:
0%

Viseld a döntésed következményét.


Vagy keress a szerződésben kiskaput.

2022. júl. 16. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
87%
Ismerős a helyzet. Esetleg próbálj meg más területre átmenni az adott helyen: raktározás, stb.-ra értem.
2022. júl. 16. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
88%
Mi történik ha bontod a szerződést?
2022. júl. 16. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
90%
Ha diák vagy, akkor hogyhogy nem a diákszövetkezettel van szerződésed?
2022. júl. 16. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
62%

😂

Gondolj bele én kint a hőségben esőben dolgozom kisgépekkel és emberek milliárdjai szenvednek a munkától rajtunk kívül. Voltam diák árufeltöltő át tudom érezni a gondodat. De pár év mulva amikor albérletet meg adósságot kell fizetned úgy fogod érezni magad bárcsak olyan szabad lennél mint most amikor unatkozol a melóban diákként.

2022. júl. 16. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
62%

5

Kit érdekel, hogy más hogy bassza el az életét? Nekem jó munkám van, sokat dolgoztam már csak azért, hogy itt lehessek. Nem mindenki haldoklik a saját hülyesége miatt.

2022. júl. 16. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%