Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Akik bankban ügyintézőként...

Akik bankban ügyintézőként dolgoztok, az ügyfél hogyan szokott bocsánatot kérni tőletek? Mit illene tennem?

Figyelt kérdés

Ma délután voltam a bankban. Az ügyintéző kedves volt velem és segítőkész. Viszont emiatt az ügy miatt amit intéztem (és lassan egy hete tart) már nagyon ideges voltam és amikor az ügyintéző mondta, hogy másnap is be kell mennem, rajta vezettem le a feszültséget. Nem ordibálva, de így is elég gáz volt a viselkedésem. Szegény ügyintéző nem tehet arról ami velem történt, úgyhogy nem neki kellett volna kifejezni a nemtetszésemet.


5-10 perccel azután, hogy kijöttem a bankból, lehiggadtam és elkezdett furdalni a lelkiismeretem. Gondoltam visszamegyek bocsánatot kérni, de az jutott eszembe, hátha másik ügyféllel van, nem akarnám zavarni.


Arra gondoltam, hogy holnap úgyis megyek újra és, ha látom, hogy épp nincs nála ügyfél, odamennék és bocsánatot kérnék.


Gondoltam, viszek egy tábla csokoládét, de nem tudom, hogy a banki dolgozók elfogadhatnak-e ilyent az ügyfelüktől. Nem szeretném őt kellemetlen helyzetbe hozni. Vagy ezt lehet?


Vagy elég, ha csak odamegyek, és elmondom, hogy sajnálom a kifakadásomat, és, hogy megértem, hogy ő nem tehet az egészről és nem rajta kellett volna levezetnem a feszültséget?


Fordított helyzetben nekem is rosszul esne, ha segítenék egy ügyfélnek, ő meg cserébe goromba lenne velem, ezért sejtem, hogy neki se esett jól, és szeretném, ha a holnapi napot nem rossz szájízzel kezdené.


Amúgy nagyon jól kezelte az egészet. Csendesen ült, és megértően bólogatott, amíg én mondtam neki a magamét, mielőtt eljöttem; nem vágott nekem vissza, nem szólt rám.


Előre is köszönöm a tanácsokat!


2022. dec. 27. 23:58
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
78%
Bankban dolgozom. Ne csinálj semmit, megszoktuk már a paraszt ügyfeleket, hidd el. Valószínűleg te voltál aznap az 50. körülbelül, aki nem tudja magát visszafogni. Szánalmas amúgy, hogy nem tudtok viselkedni, de már mindegy. A tábla csokit elfogadhatjuk, de teljesen felesleges, holnapra már emlékezni sem fog rád. Ha véletlenül hozzá kerülnél, akkor kérj bocsánatot, de külön ne zavard.
2022. dec. 28. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 anonim ***** válasza:
78%

Ne vigyél csokit meg mást. Bőven elég, ha odamesz és szépen elmondod amit írtál. Itt ez a lényeg és nem a csoki.

Máskor pedig gondolkozz előre, mert ez nagyon bántó tud lenni. (tudom mert én is emberekkel dolgozom egész nap).

2022. dec. 28. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/27 anonim ***** válasza:
61%

"Amúgy nagyon jól kezelte az egészet. Csendesen ült, és megértően bólogatott, amíg én mondtam neki a magamét, mielőtt eljöttem; nem vágott nekem vissza, nem szólt rám."


Igen, mert ő tudja kontrollalni saját magát, az ügyfelek jó része pedig nem.


Én is ügyfelekkel dolgozom a nap kisebb részében, de akkora tirpakok tudnak lenni, pedig én azért ülök ott, hogy segítsek neki, ha felhív vagy bejon.


Engem konkrétan anyámba küldött el egyik, pedig semmi közöm nem volt a problémajahoz, nem nálunk, hanem egy másik szervnél kellett volna intézni az ügyet, rossz helyre jött be, és én voltam a hibás.


Az ilyen hiába kérne tőlem másnap bocsánatot. Van, amire egyszerűen nincs bocsánat.

2022. dec. 28. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/27 anonim ***** válasza:
3%

Nem is az, hogy nincs bocsánat, csak szimplán elkönyveltelek addigra már egy suttyó tirpáknak, plusz nem ismerlek, az sem nagyon érdekel, hogy egy paraszt vagy, minek kéne a csokid?

Tanulj önkontrollt, mert ha rossz emberbe állsz bele, csúnyán fogsz járni. Nyilván nem bankban, ott értelmes emberek vannak általában, hanem ahol hozzád hasonló emberekkel találkozol.

2022. dec. 28. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/27 anonim ***** válasza:
76%
Akik ilyen helyen dolgoznak, már fel sem veszik ezt a viselkedést, plusz nekik kötelező "jól" viselkedni, másképp repülnének.
2022. dec. 28. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/27 anonim ***** válasza:
21%

Jézusom, ti komolyan emberekkel dolgoztok ezzel a hozzáállással?!


Kérdező, szerintem kedves gesztus, akár csokival, akár csoki nélkül, és amennyiben nem akkora tirpák, mint itt a válaszolók, akkor jól is fog neki esni. :)

2022. dec. 28. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/27 anonim ***** válasza:
24%

Az 1. reakciója is szomorú, de a 3. emberekkel dolgozik?? :(

Egyedül a 2. fogadható el emberileg.

Lehet, nem emlékszik rá (egy nap alatt 100 ügyfele lenne ilyenkor?), de normális embernek ilyen esetben is jól esik egy ilyen gesztus.


Akár írj egy kis levelet és add oda a biztiőrnek, hogy továbbítsa neki.

2022. dec. 28. 00:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/27 anonim ***** válasza:
40%
Igen, a dolgozók a tirpákok akik nem nyalják ki a kérdező suttyó seggét miután egy tök random embert bszott le, aki csak a munkáját próbálta végezni ilyen barmokkal.
2022. dec. 28. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/27 anonim ***** válasza:
67%
7-es látom te még életedben nem dolgoztál sem bankban, sem emberekkel. Minek írogasson levelet meg adogasson csokit?! Tudod hány ügyfelünk van egy nap? Bankban nem áll ám meg az élet azért, mert két ünnep között vagyunk. Nem az ügyintéző a paraszt azért, mert az ügyfél nem képes viselkedni, magát kontrollálni. És nem, marhára nem érdekel senkit, ha utána visszajön bocsánatot kérni. Túlteszi magát az ember rajta, elkönyveli egy gyökérnek, aki megint csak nem tudott viselkedni, aztán jön a következő, aki vagy cuki lesz, vagy ugyanaz mint a kérdező. Vagy még rosszabb. Lepereg már, miután elment már senkit nem érdekel a kínja. 5 éve dolgozom bankban, egy kezemen meg tudom számolni, hányszor volt igaza az ügyfélnek, amikor engem b@szott le, annak ellenére, hogy a legtöbben még abban is próbálunk segíteni, ami már nem a hatáskörünk. Nekem meg a pofámról lesülne a bőr, ha így beszélnék bárhol, bárkivel, nem még azzal, aki nekem bármilyen formában segíteni akar. És igen, a feladat az, hogy csendben ülsz és megvárod, amíg kiőrjöngte magát. Amíg nem fenyeget/káromkodik/akadályozza az ügyintézést, addig bármilyen hülyeségét köteles vagy hallgatni meg tűrni. Szuper, nem? :)
2022. dec. 28. 06:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/27 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat! Ügyfélszolgálaton dolgozok, hasonló munkakörben mint ti.


Ha valamivel tisztában vagyok, az egy dolog; én belülről ismerem a rendszert és én eleve a helyen vagyok, miközben az ügyfelemnek idegen az egész, és ő vagy munka után esik oda vagy munka közben az ebédszünetében. Ezért ő bizalmatlan, másrészről neki is van kismillió dolga, sokszor az ebédszünetét tölti nálunk, miközben mi aznap nyuglomban leülhetünk enni. Lehet egy toronnyi munkát hagyott ékbe hogy gyorsan elintézhesse az ügyeit, majd oda rohan. Lehet a kórházba siet vissza a végstádiumban levő rákos gyerekéhez. Millió baja lehet.


Ezért nem csoda, ha olykor-olykor nem úgy szól oda, ha hirtelen elborul az agya.


De azért ne vegyünk minden panaszkodó ügyfelet egymás alá. Úgy vagyok beállítva, mintha én káromkodtam volna és ordibálva fenyegettem volna az ügyintézőt. Álljon meg a menet! Azért más az is, hogy valaki nem bír viselkedni, balhét csap, és más, hogy valaki 1 mondatban mérgesen és halkan elmondja, hogy neki ez ami történik nem tetszik, az, hogy ezt a két fajta panaszt egy kalap alá veszitek, csak azt bizonyítja, hogy a napi 100 ügyfeletek után belefásultatok a munkátokba és már mindenki ugyanolyan számotokra, ami érthető, de szomorú is. Én ezért gondoltam, hogy bocsánatot kérnék, hiszen nem jó amikor olyanért morognak neked egy sor, amiért nem te vagy a felelős.


Ezek után Ti arról prédikáltok nekem, hogy nekünk banki ügyfeleknek önkontrolt kéne tanulnunk; teszitek ezt támadó, undok, ócsárló kommentekben. Ezek után megnyugodtam, és nem megyek vissza bocsánatot kérni. :)

2022. dec. 28. 08:08
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!