Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ezek után mire számíthatok,...

Ezek után mire számíthatok, szerintetek? (állásinterjú)

Figyelt kérdés

Mesterszakos hallgató vagyok, diákmunkára jelentkeztem.


Az első interjú március 16-án volt. Minden rendben volt, azt ígérték hogy legkésőbb jövőhet elejen szólnak. No már most szerda delutánra sem volt semmi válasz. Udvariasan felhívtam őket, megkérdeztem, hogy született e már döntés?

Mentegetőztek, hogy a HR nem tudott még nekem válaszolni, de sajnos elutasítottak mert az angolom nem volt megfelelő. (Ezen kívül minden másban megfelelek.-azt mondták)


Ezt elismertem, de ettől függetelnül én c1 szinten tudok angolul, csak akkor nagyon izgultam, és valahogy nem ment. ( plusz előtte volt itthon egy nagy csaldi veszekedés, és amiatt sem voltam teljesen ott fejben, de ezt már nem mondtam nekik.)

Mindezeket teljesen udvariasan mondtam.


Erre azt válaszolták, hogy elhiszik&megértik, hogy az alapszakos diplomámat is angolul végeztem el, szóval csak kell tudjak angolul. Mondták hogy jöjjek el egy második körös interjúra, ahol az angolba jobban belehallgatnak.


Az tegnap volt. Nagyon jól sikerült, végig angolul beszéltem velük, teljesen folyékonyan, plusz németül is ( az ő kérésük nélkül), hogy lássák tudok németül is ( az b2) .


A tegnapi beszélgetés végén azt mondták hogy jövőhéten fognak választ adni, de meg vannak jelöltek.

Akiket meg kell hallgassanak.



Hozzáteszem ehhez a munkához passzolóan rendelkezek releváns tapasztalattal. Nagyrészt arról beszéltünk az inerjún angolul, arról kérdeztek. Úgy láttam hogy tetszett nekik az is amit mondok, és az is ahogy mondom ( angol kifejezőkésség)


Most láttam hogy a hírdetésben úgy írták hogy DIÁKOKAT keresnek, szóval többet. Így abban reménykedek higy felvesznek.

(Szerintem a többi jelentekző 99% hogy alapszakos, és ennyi és ilyen tapasztalata nincsen, mint nekem van)


Szerintetek ezek ismeretében mennyi az esély, hogy felvesznek? 🥹🙏🏻