Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Hogyan tudnék irodai munkákat...

Hogyan tudnék irodai munkákat csinálni, esetleg Home Office-ban dolgozni?

Figyelt kérdés
Milyen végzettség kell ahhoz pontosan?

dec. 8. 08:06
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
81%
Egy közgazdász diploma bármely területen legtöbb esetben.
dec. 8. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
81%
dec. 8. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
49%
Közgazdász, és mondjuk utána egy adószakértői, hogy értsél is konkrét dolgokhoz.
dec. 8. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
57%
Végzettség elég sokféle lehet, akár egy jobb gazdasági vagy kereskedelmi vagy pénzügyi szakközepes érettségi is elég lehet, magasabb, összetettebb feladatoknál pedig az adott szakirány diplomája. De soka olyan irodai munka/pozíció van, ahová felvesznek mondjuk valamilyen humán/bölcsész diplomával is; ilyenkor inkább az fontos, hogy mondjuk Excelt, Wordot és hasonló programokat hogy kezeled, van ahol fontos, hogy a social media felületeket hogy kezeled, mennyire jól kommunikálsz, mennyire jól fogalmazol stb. Nagyon-nagyon cég és pozíció függő.
dec. 8. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
72%
Ebben a formában ennek semmi értelme, mi az ami érdekel, mihez értesz, mivel foglalkoznál szívesen? Kb, mintha azt kérdezném, milyen végzettséggel lehet járni a várost és nem bent ülni a gép előtt. Közben a kukások meg mondjuk egy menő ügyvéd is lehet hogy jön-megy egész nap.
dec. 8. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
57%
1-es és 3-as: azt vágjátok, hogy nemcsak ilyen típusú irodai munkák vannak? Adószakértő meg közgazdász diploma elég speciális, magas szintű pozikhoz elvárás, nem egy általános/marketing/pénzügyi adminisztratív vagy koordinátori pozihoz! :D
dec. 8. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
57%
4-es és 6-os vagyok: nálunk pl. van aki kertépítész végzettséggel csinál egy elég szerteágazó admin munkakört, neki pl. józan esze, precizitása, jó szervezőkészsége és jó kommunikációs érzéke van, ez volt fontos a pozihoz, nem az, hogy milyen diplomája van. Kis cégeknél, általánosabb, kevésbé specifikáltabb munkaköröknél ez jellemzőbb, hogy fontosabb a soft mint a hard skill. Ha egy multihoz mész pénzügyi elemző poziba, na ott már fontos lesz, hogy miylen végzettséged van, milyen diplomád és milyen releváns gyakorlatod.
dec. 8. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
Persze, csak ha valakinek van már egy közgáz diplomája, elég sok fajta irodai munkát betölthet és jóval megkönnyíti a dolgát.
dec. 8. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Könyvelő, pénzügyes, egyéb adminisztratív munkakör betöltéséhez szükséges végzettség

esetleg valamilyen IT végzettség vagy képzettség vagy versenyképes tudás

angol nyelvtudás a minimum, és jól jön mellé egy másik


Ezekkel általában be lehet olyan munkakört tölteni, ami irodai munkát jelent, esetleg home office-szal.

dec. 8. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
61%
A legegyszerübbek amivel nem halsz éhen pl Müszakirajzoló, Diszpécser. Sok gyárba se kell mást csinálni, egésznap ülsz és ismételgetsz egy folyamatott. Sok irodai munka is ezen a szinten van.
dec. 9. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!