Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » A munkaszerződésem 2014.12.31....

A munkaszerződésem 2014.12.31. Időpontig szól. Ezt meghosszabbítják? Bővebben.

Figyelt kérdés
Jelentkeztem egy 3. Kerületi gyárba és olvastam a munka szerződést ,hogy december 31 ig határozott időtartamra operátorként felvettek. Ebből 3 hónap próba idő,de annak a 3 hónapnak nem decemberben van vége hanem hamarabb! Ha a 3 hónap alatt vagy után nem küldenek el,de szó nem volt arról,hogy határozott idejű munkáról lenne szó. Vagy januárban új szerződést írnak és át írják határozatlanra?? Nagyon idegesít. Pálya kezdő vagyok örülök,hogy oda felvettek nem hiányzik az,hogy megint és kitudja meddig ne vegyenek fel sehova!!

2014. jún. 25. 11:52
 1/3 anonim ***** válasza:

Ez bizony egy fél éves határozott idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidővel.

Ha a próbaidő letelik, akkor is csak dec. 31-ig lehetsz nyugodt. A gyárak nagyon ritkán kötnek határozatlan idejű szerződéseket. Azonban ha nem leszel táppénzen, rendesen dolgozol, tehát a tényleges "robot" feladatot ellátod, akkor meghosszabbítják a szerződésedet.

2014. jún. 25. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Aki szintén ott dolgozik,attól kérdeztem neki ugyan ez van,bár ő már 3-4 hónapja dolgozik ott és hogy írnak majd újat. Engem az nem érdekel,ha mindig írnak egy új határozott szerződést,csak hosszútávon legyen meg ez a munkahely,mert mindenki dicséri meg van aki már évek óta van ott és az elmondottak alapján szerintem sem rossz.
2014. jún. 25. 13:41
 3/3 anonim ***** válasza:
Ha kiválóan elvégzed a feladataidat és ezt tudod is kommunikálni megfelelő módon a vezetés felé, akkor valószínűleg majd 2015. január 1-én új szerződést kötnek veled. De ez nem életbiztosítás. Ha valami nem tetszik belőled, így van a legkönnyebb dolguk. Nem kell kirúgni téged, "csak" lejárt a szerződésed és kész...
2014. júl. 8. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu