Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Van itt esetleg ápoló, aki...

Van itt esetleg ápoló, aki dolgozott már SBO-n (Sürgősségi Betegellátó Osztály) vagy esetleg jelenleg is ott dolgozik?

Figyelt kérdés

Elsősorban tapasztalatokra lennék kíváncsi, hogy milyen ott dolgozni. Mennyire strapás? Aki dolgozott/dolgozik ilyen osztályon, mit szeret(ett) benne a legjobban? Illetve mi az, amit egyáltalán nem szeret(ett) ott?


Utolsó éves ápolás és betegellátás szakos hallgató vagyok az egyetemen, diplomás ápolóként fogok végezni. Van még egy kis időm, mivel majd csak nyáron államvizsgázom, de suli után valószínűleg ilyen osztályon szeretnék elhelyezkedni, ezért is érdeklődnék. :)

A gyakorlat alatt nagyon tetszett, de mivel csak egyetlen egy napot voltunk ott, azalatt sajnos nem igazán volt rendes rálátásom úgy általában az osztályos munkára, ami egy szokásos napon folyik.


Van, aki esetleg tudna segíteni? :)



2015. okt. 12. 17:18
 1/1 anonim ***** válasza: