Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Tanárnak készülök azonban a...

Tanárnak készülök azonban a fulcimpámra szeretnék egy kicsi háromszog tetoválást, a fulbevaló mellé . Mi a véleményetek erről? Lehet így majd nem vesznek fel? 18/f

Figyelt kérdés
Igazából még 6év van hátra, mire munkába állhatok. Lehet, hogy akkor már jobban fogják tolerálni, vagy erre semmi esély sincs?

2015. dec. 23. 10:54
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
93%

Én tanár vagyok és igazgatófüggő ez a dolog. Két helyen dolgoztam eddig tanárként, az egyik konzervatívabb volt, pl. megjegyzéseket tett viselkedéssel kapcsolatban, kb. minden tanítási módszerét leszólta, állandón minden nap legalább egyszer minden tanár órájára benézett, megzavarva az óra menetét... év vége felé már volt, mikor napi háromszor jöttek, igazgató és két helyettes... sok embert zavart ez és folyamatosan mondtak fel a tanárok. Viszont három meleg is dolgozott ott.

A másik igazgató nagyon rendes volt, volt pl. egy kolléganőmnek, akinek orrpiercingje volt, egy másiknak rasztahaja, stb. nem igazán ez alapján ítélte meg a tanárokat.

Tetoválás biztos nem előny, de elfogadható bizonyos mértékig. Nagyon toleráns vagyok, engem se zavar semmi extrém dolog, amin később az ember változtatni tud, de a tetoválással nekem is vannak fenntartásaim. Nem ítélem el, ez így egy kifejezésmódja valaminek, akár művészetnek is felfogható, de olyan dolog, ami egész életét végigkíséri az embernek.

2015. dec. 23. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
igazából én ezt a fulcimpás tetoválást úgy fogom fel, mint egy ékszer, hiszen tényleg kicsi lenne. Koszonom a választ :)
2015. dec. 23. 11:25
 3/12 anonim ***** válasza:
Bár nem fontos a kérdés szempontjából csak kíváncsiságból kérdezem, milyen tanár akarsz majd lenni kérdező, mit fogsz tanítani?
2015. dec. 23. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje: