Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Hogy lehetek történelem-angol...

Hogy lehetek történelem-angol szakos tanár?

Figyelt kérdés
Ez csak egy kíváncsiság, szóval a "ne legyél Tanár mert csak éhen halsz belőle..." féle kommenteket nem kérek köszönöm, csak azt, hogy 2015-ben hogyan lehet az ember ilyen tanár, úgy hogy most tart a középiskola vége felé

2015. máj. 7. 22:22
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Úgy, hogy elmész történelem-angol szakra.


Egyébként nem kell éhen halnod, mert én is matek tanár vagyok, de nem halok éhen, bár nem állami suliban tanítok.

2015. máj. 7. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
51%

Jelentkezel valamelyik egyetemre osztatlan tanári szakra (ami 5 éves képzés). Ha jól tudom, ma már szakpárokat kell megjelölni a felvételin, tehát a történelem-angol szakos tanár szakpárt jelöld be. De ennek azért majd nézz utána a maga idejében.


De először inkább az egyetemet válaszd ki, hogy hová szeretnél menni. Ez nagyban függ attól, hogy hol laksz. A legjobb egyetemek, ahol tanárnak tanulhatsz: Pécs, Debrecen, Szeged, Pesten az ELTE és vannak még ott egyházi egyetemek (Károlyi vagy Pázmány). Nézegesd a honlapjukat, érdeklődj, hogy melyik városban legolcsóbb viszonylag egyetemistáskodni (Pest drága, Szeged diákbarát stb.), majd a végén válassz ki egy egyetemet. Az sem utolsó, hogy melyik városba mész, mert éveket fogsz ott eltölteni, így fontos, hogy szeresd a várost. (Én pl. utáltam Debrecent és átmentem Szegedre, de ez csak egyéni vélemény).


Ne izgulj a dolgon egyébként, ha tudod, mit szeretnél, akkor már sínen vagy. A többi dolog (hogy kell jelentkezni, hogyan leszel egyetemista stb.) majd megy magától, mások segíteni fognak neked. A maga idejében rájössz mindenre.

2015. máj. 8. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
0%
Nem halsz éhen, mert a McDonald's-ban biztos odaégetsz pár dolgot és azt haza viheted:)
2015. máj. 8. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza: