Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Megteheti a tanár, hogy...

Megteheti a tanár, hogy nehezebb dolgozatot irattat meg?

Figyelt kérdés
Nem mentem be ma mert nem tudtam egész éjjel aludni, óránként felkeltem, egyszerűen nem tudtam volna ilyen állapotban 2 témazárót megírni és végigülni a sulit. Ugye gondoltam holnap bemegyek és megírom, addigra kipihenem magam. De a tanár aut hitte direkt lógok és üzeni, hogy én sokkal nehezebb dolgozatot fogok írni. Nem tudom miért pikkel rám, semmi okot nem adtam, az egyik legaktívabb diák vagyok. Igaz senki sem tud semmit ahogy én sem, sőt 4 év alatt semmit nem beszélek a nyelvből és nem fogok belőle érettségizni, ezért könnyű dogát állított össze annak aki bement. De mivel én nem tudtam ezért bosszúáll. Megteheti?

2017. dec. 13. 11:32
1 2 3 4
 1/33 anonim ***** válasza:
68%
Az igen... nem vagy Te egy kicsit kenyelmes? Amugy olyan dogat ad, amilyet akar....
2017. dec. 13. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/33 anonim ***** válasza:
85%
Megteheti, bár nem túl etikus. Gondolom, nem örül, hogy egy új dolgozatot kell összeállítania. Amúgy ha olyan aktív vagy, hogy-hogy nem tudsz semmit négy év tanulás után? Kicsit sántít ez a dolog.
2017. dec. 13. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/33 anonim ***** válasza:
44%
Gondolom ez valami gyüjtő....
2017. dec. 13. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/33 A kérdező kommentje:
Mert nem marad meg a nyelv bennünk azért nem beszélünk kb semmit. Igen kényelmes vagyok, az évben ez az első és utolsó eset.
2017. dec. 13. 11:41
 5/33 anonim ***** válasza:
94%

Nálunk volt olyan tanár, aki mindenkinek eltérő, "személyre szabott" kérdéseket adott. Olyan ez, mint egy felelés, ugyanazt a kérdést senki se kapja meg (nyilván azért, mert ott elhangzanak a válaszok is). Éppen ezért a kérdések etikától függetlenül eltérő mennyiségűek és nehézségűek lehetnek. De persze csak olyan témakörből, ami a tananyagban benne van.