Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Van ilyen sztoritok?

Van ilyen sztoritok?

Figyelt kérdés

Vannak olyan iskolás sztoritok, amikor pl. Az egyik osztálytársatok valami nagy hülyeséget mondott órán (akár felelésnél)?

Vagy amikor doga közben segítettetek egymásnak?



2018. márc. 21. 20:27
 1/8 anonim ***** válasza:
91%

Főiskolán a matekzárón hamar végeztem, és unatkozni kezdtem. Megkérdeztem a négy székkel arrébb ülő barátnőmet hogy minden oké e. Mondta hogy a deriválás nem megy. Megoldottam neki a feladatot és a pad alatt odacsúsztattam neki.

Sajnos nem merte beadni a lapot hogy hátha észreveszik hogy nem ő írta, így, nulla pontos lett a feladata. Én full pontszámot kaptam rá.

2018. márc. 21. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
93%
Egyik osztálytársam megkérdezte 12.-ben, hogy a Szekszárdot x-szel írjuk e XDXD
2018. márc. 21. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
80%
fasiszták helyett felcserélve, partihegység helyett partyhegység; meg gyomorból való felelésnél a tanár próbálta segíteni osztálytársamat; mondta rávezetésként, hogy "a mosógép is szokott ilyet csinálni". És akkor ő kedvesen mosolyogva megkérdezte, hogy "Centrifugál?" Meg anyum mesélte, töri felelés volt náluk, és akkor súgott az egyik gyerek a másiknak, hogy Husz János, mire a felelő gyerek bemondta, hogy huszárok. És akkor erre a tanár mondta, hogy "Látja, aki nem tud, annak nem lehet súgni". Vagy valami ilyesmit mondott. Vagy pl matek közben öcséméknél volt olyan; nem dolgozat volt, de a tanár kérdezte talán egy másik gyerektől is, hogy jó-e a megoldás, amit az osztálytársa mondott; és akkor mondta erre a gyerek, hogy biztos. Erre a tanár mondta így legyintve, hogy "biztos a h@lál."És akkor később, talán egy későbbi matekórán a gyereket kérdezte a tanárnő így, hogy "Xy, mi a biztos?" És akkor erre a gyerek mondta, hogy "a h@lál". Meg ezt apa mesélte hogy a papáméknak volt ilyen, hogy új gyerek jött az osztályukba, és kérte a tanár az új gyereket, hogy mondja el a személyes névmásokat, aranyos lehetett, nemtom, hol használhatták így, honnan érkezhetett oda az a gyerek; de elsorolta: én, te, ő, mük, tük, kietük. És a kietüknek még volt egy formája, és meg is volt rá a gyereknek a szabálya, hogy mikor melyiket kell használni. Ja meg egyik osztálytársam anno általánosban úgy mondta fel a verset, mert ilyen laza-csávót akart mutatni az osztály felé, hogy "menő" lehessen; mert volt ilyen menő-laza-jófej gyerek az osztályban, és ő is szeretett volna olyan laza meg népszerű lenni; úgy mondta fel a verset, hogy "milyen volt szőkesége, nem tom már" és végig így mondta. Mégegyszer elmondatta vele a tanár előlről, de azért végigvárta, amíg elmondja teljesen:P Meg hiányzók jelentésekor egyszer, mikor ugyanő volt a hetes, a tanár már ötödikben nagyon rég mondta, nemtom, hiányzott-e aznap, hogy névelőt személynevek elé ne rakjunk, és akkor sorolta a hiányzókat, hogy hiányzik a most csak ideírok neveket; hogy Kis Pista Kovács Janka Nagy Csaba; de úgy sorolta, hogy mindegyiknek a vezetékneve elé odatett egy "a" betűt. És akkor mondta a tanár, csak így ezzel utalt rá, hogy némi kivetnivalója van; tehát mondta ő is, hogy "a". És akkor a gyerek újra elsorolta, megint a-val az elején mindegyiknek. És akkor a tanárnő megint mondta, hogy "a". És akkor a gyerek mondta, hogy "a Csaba". Egyik osztálytársam már hangosan mondta, hogy "Nem esik le neki." Ilyen komoly és kicsit unott és ilyen 'tényszerű'-hangon. :D:D:D Meg még volt egy, másik osztálytársamat felszólította a tanár, felváltva olvastunk verset; talán 2 soronként, vagy 4 , mindig új embert választott a tanár. Na és akkor volt az a kérdés, hogy "Ne válasszunk magunknak csillagot?" És akkor osztálytársam meg így semmi érzelem nélkül, ráadásul felszólító módban felolvasta ezt úgy, hogy "Ne válasszunk magunknak csillagot! Szólék én vágyakozva Erzsikéhez." Meg egyszer volt olyan, hogy térképet kellett csinálni, az egyel előtti osztálytársammal volt még szintén, és ráírta így lazán, nem hogy BAZ-megye; hanem még odatett egy d-betűt is a végére:D Talán kicsit tiltakozni, lázadozni akart a tanár ellen , incselkedni vele, mutatni a tanárnak, hogy ő is ki tudja ám borítani őt; nem csak fordítva.:) Ja meg volt az angolzseni-gyereknek, hogy Jusztiniánusz azt Dzsásztiniánusznak mondta a feleletében:D Másik métem azt, hogy school, úgy akarta kiolvasni, hogy Sztyúl:D
2018. márc. 21. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 Metionin ***** válasza:
100%

Én egyetemen beestem éjszakás műszakból vizsgázni, olyankor sokszor azt se tudtam hogy milyen nap van. Ránéztem a "Kovács Ádám" nevű évfolyamtársam papírjára hogy mi a dátum, de nem csak a dátumot másoltam le hanem azt is hogy "Kovács Ádám". Utána áthúztam és odaírtam a saját nevem. Képzelhettem a tanár fejét, amikor meglátta, gondolta ki ez a hülye aki a saját nevét sem tudja :D


Másik oldalról (tanár vagyok) volt olyan, hogy zh-nál elvettem a diáktól a puskát, de annyi hiba volt benne hogy visszaadtam kijavítva :D meg egyszer egy olyan kidolgozott és művészi puskát vettem el, hogy szintén visszaadtam. Olyan volt mint egy kis pergamen és 2 gyufaszállal lehetett csavarni.

2018. márc. 21. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
97%
Egyik osztálytársam megkérdezte a nyelvtantanártól, hogy a "mai" szót pontos, vagy ellipszilonos "jével" írják-e.
2018. márc. 22. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
94%

Német szóbeli felelésemen daráltam a betanult szöveget (az otthoni szokásaimról volt szó, reggeli rutin, ilyesmik), és azt akartam mondani, hogy megetetem a macskámat, amikor hazaérek az iskolából. Elmondtam, beszéltem volna tovább, a tanárnő meg felnevetett, törölgette a könnyeit. Nem értettem, mi történt, meg is szeppentem :D Megkérdezte aztán, hogy tudom-e, miért nevetett, meg, hogy mit mondtam. Nemmel feleltem, mire ő: azt mondtad, hogy "miután hazaérek az iskolából, megzabálom a macskámat". Rossz volt az ige, nem tűnt fel, de én is nevettem egyet, amikor elmondta :D Ötös lett végül, és feldobtuk vele a reggeli első órát az egész osztálynak.

21N

2018. márc. 22. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
96%

Felelt irodalomórán osztálytársam az Ember tragédiájából, semmit nem tudott. A tanár metőkérdésnek feltette, hogy legalább mondja meg, hogy hívták a könyvben a gonoszt, mire osztálytársam bekiabálta, hogy "LUFICER" (nem, nem elírás, Luficert mondott).

Volt olyan is, hogy énekórán Bach életéből írtunk dolgozatot, és egyik gyereket rávettük, hogy írkálja tele a lapot olyanokkal, minthogy Bach alkoholista volt; segélyen élt, de alkalomadtán kijárt az ibitubára kapálni; meg a kedvenc hobbija a fedett pályás távolbanézés volt.

Meg töriérettségin, szóbelin, ott se tudott semmit az egyik csaj, és a vizsgabiztos kérte tőle, hogy legalább mutassa meg Erdélyt a térképen. A csaj rábökött az USA-ra. Hát, őőő, oké.

2018. márc. 22. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
81%

Osztálytársam felel földrajzból, a feladat az, hogy mutassa meg New Yorkot a térképen. Erre ő rábökött Spanyolországra.. És ez már középiskolában volt.


Általánosban meg egyik az osztálytársam arra a kérdésre, hogy mi az USA fővárosa azt felelte, hogy Amerika. :D

Matekon meg ugyanennél a lánynál a tanár rábökött egy függvényre, és megkérdezte tőle, hogy micsoda. Neki az volt a válasza, hogy ez a periódusos rendszer... Aztán suli után megtárgyalta ezt a nálunk jó pár évvel idősebb barátjával, akinek meg az volt erre a válasza, hogy "jajj, de hülye vagy, hát ez az SI-mértékrendszer!" :D


De nekem is volt már hülyeségem. Pl. magyarórán a tanárnő kérdezte, hogy milyen szinonimákat ismerünk XY szóra (nem emlékszem már pontosan mi volt), mire én nagy lelkesen bevágtam rá, hogy XY.


Doga közben meg rengeteget segítettem másoknak. Általánosban egyik barátnőmmel pl. rendszeresen kicseréltük matekon a dolgozatainkat, és megírtam az övét is. Középsuliban meg egyik barátnőmnek azért voltak jó jegyei matekból és fizikából, mert dolgozatnál lesúgtam neki az egész anyagot. :D De pl. ugyanezzel a barátnőmmel csináltunk olyat is, hogy az egyik tanár dolgozataira (aki több tárgyból is tanított bennünket) rendszeresen úgy készültünk (mivel sosem törődött azzal, hogy több csoportot is csináljon), hogy én megtanultam az anyag egyik felét, ő meg leírta a másik felét puskára, utána a dolgozatban meg egymásról lemásoltuk azokat a részeket, amiket mi nem tudtunk.


Azon meg még mindig röhögök, akárhányszor eszembe jut, hogy 9.-ben mikor mutatkoztunk be egy tanárnak, akkor az egyik osztálytársam úgy mutatkozott be, hogy "Kata Medve, a Medve a vezetéknevem". (amúgy nem ez a neve nyilván, megváltoztattam, de ugyanígy egy állatfajta a vezetékneve)

2018. márc. 24. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!