Kezdőoldal » Emberek » Társasági élet » Ha bármivel foglalkozhatnátok,...

Ha bármivel foglalkozhatnátok, akkor mi lenne az? Pénz, képesítés nem számít.

Figyelt kérdés
Az is kérdésem lenne, hogy mi a jobb. Egy viszonylag biztos munka, így pl. Mérnöknek, szakácsnak, közgazdásznak elmenni, vagy ha extrém igényeink vannak, mint pl. Pilóta, kötéltáncos, költő, belevágni az álmainkba?

2014. szept. 21. 22:16
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:

Nőkkel illetve szórakozóhelyekkel foglalkoznék. A mai világban a biztosabb jobb, amellett foglalkozhatsz kötéltánccal, költészettel

22F

2014. szept. 21. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:

saját vállalkozás, étterem, kávézó. :)

Most közgazdász szakon tanulok, remélem, ha egyszer lesz majd tőkém, addigra lesz elegendő tapasztalatom is, és csinálhatom azt, amit szeretnék.

2014. szept. 21. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
én mérnök vagyok és vadgazda/erdőgazda lennék.
2014. szept. 21. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 anonim ***** válasza:
Saját cipőbolt, vagy étterem
2014. szept. 21. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
pszichológiával kapcsolatban kutatnék.. de én ezt is fogom :))) max. nem egy nagy kutatólaborban :D
2014. szept. 21. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:

Nálam mindig az extrém dolgok voltak nyerők:

1. Pilóta (ez amióta emlékszem érdekelt)

2. Hírszerzés, terrorelhárítás, hasonló fél-katonai dolgok. Ez pedig érdekes mód pont, hogy nem kisgyerekként, amikor mindenki katona akar lenni, hanem 16 éves koromtól kezdve gondolom komolyan.

És ezek most nem csak a "jó lenne ha" kategória, hanem tényleg próbálok mindent megtenni, hogy sikerüljön.

2014. szept. 21. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 anonim ***** válasza:
Nyelvész lennék. Vagy koreográfus. Vagy inkvizítor. :)
2014. szept. 21. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/23 anonim ***** válasza: