Kezdőoldal » Ételek, italok » Alkoholmentes italok » Hell-et inni mióta divat?

Hell-et inni mióta divat?

Figyelt kérdés

Azon hogy az emberek már ilyeneket is a személyiségük részének tekintenek már meg sem botránkozok csak azt nem értem hogy az energiaitalok közül miért épp a Hell.

Én a Magyarországon kapható több tucat energiaital közül kb. 2-3-at tudok ízre megkülönböztetni a többitől, a Hell-et nem.

Nem ritkán látok, hallok olyat hogy kérdezik egymástól a tízen-húszon évesek hogy "Iszunk egy Hell-et?" - Mintha nem lenne mindegy hogy milyet iszol vagy hogy egy óráig isszák azt a két és fél deci italt de az is előfordul hogy csak fogják az üres dobozt hogy mindenki lássa hogy ők Hell-et isznak.



2021. aug. 20. 09:09
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

2019 óta.


Neked ez miért fáj, ha valaki szereti?

2021. aug. 20. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim válasza:
100%

Több oka van. Egyik részről magyar termék, széles választékkal (ízesített energiaitalok, teák {Xixo}, kávék, stb).

Másik részről mindig volt valami, ami menő. Amikor mi voltunk általános iskola végén, középiskola elején a Kobra, 9mm, utána a Bomba volt menő.

Ezen felül nagyon jó marketing kampánya van, minden boltban, dohányboltban, kis- és nagy üzletben megtalálhatóak és arányaiban elég jó áron (180-250 forint között). Jóval olcsóbb, mint mondjuk a Red Bull, nagyjából azonos áron, mint más nagy márkák (pl a Monster 400-500 forint, de fél literes kiszerelésben adják, így közel azonos az ára). És ha már itt tartunk, az adagot is egész jól eltalálták. 250 ml még nem túl sok, de már elég, ha valaki cukros, koffeines italt akar inni, ami nem kávé (az egészségkárosító hatásokra nem irányult a kérdés, de a napi rendszerességű, illetve a nagymértékű fogyasztását a gyártó sem ajánlja).

2021. aug. 20. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
79%

1. Nem “Hell-et”, hanem “Hell-t”

2. Vannak akik szerint menő dolog a Hell, van aki szerint a tiktok, van aki szerint az iphone van aki szerint a szörfözés, stb stb nem mindegy?

2021. aug. 20. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Igazából ezt a "nem mindegy?" félmondatot a világ összes dolga után oda lehet biggyeszteni és semmit nem változtat a szóban forgó dolog mibenlétén.

Nekem az a meglátásom hogy szimplán debilség a személyiséged egy üdítőital márkához kötni de ha már ez van érdekelne hogy az az egy dolog mivel tud többet a többinél, mert ha semmivel akkor jogosan lehet mondani hogy csak azért csinálod mert kellően birka vagy ahhoz hogy a reklámok irányítsák az életed.

2021. aug. 20. 10:16
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Amióta Bruce Willis reklámzta
2021. aug. 20. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%
Kerdezo, egeszen biztos vagyok benne hogy neked is van ilyen debilséged.
2021. aug. 20. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
64%
Sosem volt divat, amúgy meg szerintem, amióta árulják. 2005-ben én is ittam.
2021. aug. 21. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
49%
Ugyanolyan debilseg a szemelyisegedet a Hell ivok utalatahoz kotni. Just sayin
2021. aug. 27. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%
Le lettem pontozva, mert azt írtam, sosem volt divat. Nem az. Nem konkrétan a Hell, hanem az energiaitalok nagyon népszerűek a tinédzserek között úgy 2010 óta. Most nem tudom, hogy van, de annak idején nem kértek személyit energiaital vásárláskor. Az egyetemi évek alatt én is sokat ittam, az kezdődött 2005-ben.
2021. aug. 29. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
63%
Szerintem örüljünk, hogy van egy ennyire sikeres magyar márka.
2021. szept. 6. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!