Kezdőoldal » Ételek, italok » Bor, sör, röviditalok » Olcsó (1000 Ft körüli) rosé...

Olcsó (1000 Ft körüli) rosé borok közül melyik az, ami még a legolfogadhatóbb minőségű?

Figyelt kérdés

Tudom, tudom, az olcsók általában nem valami jók, de születésnapra megyek és az ünnepelt szereti a rosét (olcsóbb fajtákat szokott inni, pl. La Fiestát). Én a La Fiestánál valamivel jobbat szeretnék azért vinni ajándékba. 2000 ft körüli borra viszont nem telik, mert épp nem olyan az anyagi helyzetem. Egyébként is diák vagyok.


Egyáltalán nem közeli barát, csak egy ismerős, akinek vinném, de azért mégis szeretném, ha örülne.


2013. aug. 22. 21:54
 1/6 anonim ***** válasza:
1300 Ft körül vannak egész jók. Például Günzer, de talán találsz Dúzsit is. 1000 Ft körül is biztosan vannak jók, pl. a Varga rozét is tudom ajánlani, főleg La Fiesta után... A lényeg, hogy olyan bort vegyél rozéból, ami 2012-es. Ezek nem olyan italok, amiknek jót tesz a kor. Amik olcsóbbak, azok lehetnek 2011-es vagy 2010-esek is, amik kimaradtak, és valamelyik multi nyomott áron próbálja eladni.
2013. aug. 22. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

[link]

Rosé , Varga Pincészet.

Penny Market-ben szoktuk vásárolni.

2013. aug. 22. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Jó az a La Fiesta.

Én is azt szeretem rozéból, eddig semmi más nem ízlett, hiába volt jobb vagy rosszabb.

2013. aug. 23. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
De a La Fiestából én a rosé fajtát még csak egy helyen láttam, egy kisboltban. Szupermarketekben pedig még sehol sem láttam La Fiestát.
2013. aug. 23. 23:24
 5/6 anonim ***** válasza:
Melegen ajánlom a koccintóst, illetve a dankó pistát, de még az 1000 Ft. alatti kategóriába tartozik a méltánn hires dinom-dánom is, valamint a különféle egyedi izvilággal rendelkező tablettás borok
2013. aug. 24. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje: